Inlägg från: Rimfolina |Visa alla inlägg
  • Rimfolina

jucea, det låter klokt! Ester har (precis som sin syster) nu fått för sig att hon ibland ska bita och slita igång maten och då blir jag skitstressad när det gör ont och det tar typ 10 minuter för mjölken att rinna till... Men jag har testat att ta bort henne och "mjölka" igång den och det går mycket bättre för då hinner jag inte bli stressad av att det gör ont. Tyra fick också för sig att hon skulle vråla igång maten men det har Ester låtit bli hittills. Hon har inte riktigt samma temperament (skönt!)...

• Rimfolina

Lana: Jag brukar försöka "mjölka" lite för att det ska rinna till fortare, du brukar det gå bättre. Men Ester krånglar mest när hon är för trött (då funkar det) eller när hon inte är så hungrig som jag tror och då funkar det ändå inte...

Ja, visst är det en sorglig historia om Vilmer, men som Anna och Fredde säger: De har inte valt det men de kommer att få leva med det, det är bara att acceptera! De har hanterat det otroligt bra, jag hoppas bara att det inte kommer några större bakslag...

• Rimfolina

Usch, jag fick ont i magen av att titta på det där klippet! Jag är rädd för att lyfta Tyra i bara armarna, är så rädd att något ska gå ur led.

• Rimfolina

Tack tack! Jag har dock förmodligen ingen chans att få ihop lika många steg som många av er andra då långpromenader inte ligger i topp på storasysters "mest-spännande-lista"...

• Rimfolina

Nä, nu måste jag snart väcka mina barn, har ni hört så tokigt!? Vi ska åka in till stan en sväng och det börjar bli brådis...

Trevlig helg!!
  • Rimfolina

Hinner inte läsa ikapp nu men välkommen Angeluzia och usch och fy så fruktansvärt filmklipp...

• Rimfolina

Lana, så var vår stora tjej med, hon skrek tills man lämnade henne ifred, sen somnade hon. Stackars mamman som ibland ville ligga och snuffa på henne fick allt låta bli!

KaOl, åh vad spännande med bröllop! Drömmer du några mardrömmar?

Svar på tråden Augustibebisar 2008