Inlägg från: Saliva123 |Visa alla inlägg
  • Saliva123

Augustibebisar 2008

bra idé!

duktig m 7000 juh!

jeng skrev 2008-10-30 20:05:00 följande:
    ja, en ny tråd vore kanske inte dumt?! så slipper man leta igenom hela tråden bara för att man vill vara med i tävlingen?!Jag kommer ju aldrig ha nån chans mot er andra, men jag hoppas att jag får vara med ändå och försöka motivera mig själv! Kan vi inte allihopa skriva ett inlägg i trådens början, typ vad vi har för mål, vad vi har för räknare, eller sådär?
  • Saliva123

har skrivit in mig i stegtråden men börjar imorgon! trevlig helg på er!

• Saliva123

Har varit på underbar 1,5 timmars promenad idag! Vi gick ner till ett nybyggt område här med parhus och radhus till salu - precis vid vattnet! De har sina verandor i princip över vattenytan... Egen brygga... Liten fotbollsplan till barnen intill... Härlig skog med roliga klippor att klättra i... Tyvärr kostar de sina fem miljoner ungefär!

Min skitiga stegräknare funkar dåligt! har provat era tips om att sätta den på olika ställen, men den stämmer ändå inte. Den säger att jag under hela dagen vi varit ute och gått och hållt på i trädården bara gått knappt 4000 steg. Himla skiträknare... Får räkna som Amelie tror jag.

• Saliva123

Hallon
    Läste precis din blogg. Vi såg också El Orfenato nyss, i förrgår tror jag! Usch och fy...

• Saliva123

Hittade ni något mysigt då? Hu, jag trivs jättebra där vi bor i vårt radhus, men man suktas ändå av vackra hus och mysiga tomter. Det gäller att inte glömma vad man HAR också. Försöker minnas det när man går där och drömmer och dreglar

Vilda Tiger skrev 2008-11-01 16:44:05 följande:

salvia Det låter som drömbostäder! Kul att gå och titta på hus, tycker jag. Lyckeli och jag gjorde detsamma imorse. Synd att räknaren inte funkar, sån var min gamla med. Köpte en ny och den missar inte ett steg! Men det går ju lika bra att använda Amelies omräkningslista!
  • Saliva123

Lina
    Min killes syster ville också föda hemma, men hon gick över mer än två veckor och fick till slut inte för att de bedömde det vara hög risk för komplikationer. Det blev det också, så hon var trots allt glad att hon fick sådan bra hjälp. Men hon bor i Norge och där verkar det vara lättare att få barnmorska hemma. Shit! hade aldrig vågat... Tyckte att det kändes så tryggt att hela tiden få bekräftat att allt var normalt på något sätt. Järnlady!

• Saliva123

Lille
    Vilken bra länk till dopsånger i din blogg! Fick många bra tips på "övriga-listan"!

• Saliva123

miss helen (eller någon som minns)
    slarvade bort länken till hon du köpte ditt fina halsband med Elton på... Skulle vilja göra ett halsband till A´s systerdotter som vi ska be vara fadder till Beata. Hilfe!

• Saliva123

Ho ho... var är alla? Glöm detta iaf! Jag hackade mig runt på MissHellens bilddagbok och hittade till slut rätt! Sov gott! (Eller så är det det ni gör redan! )

Saliva123 skrev 2008-11-01 23:02:58 följande:
    miss helen (eller någon som minns)slarvade bort länken till hon du köpte ditt fina halsband med Elton på... Skulle vilja göra ett halsband till A´s systerdotter som vi ska be vara fadder till Beata. Hilfe!
  • Saliva123

hårlig bild!

S u s s skrev 2008-11-02 22:05:07 följande:

VT - Asch då, man gör ju så gott man kan. Vi hade ju också en BB förut och jag kan inte direkt påstå att jag sover dåligt om natten. Här är en bild från mässan idag, haha! (stackars lille Max. ) www.familjeliv.se/hem/s_u_s_s/gallery/phpotky...
Svar på tråden Augustibebisar 2008