Augustibebisar 2008
Amelie: gud vad hämskt trodde man kunde glömma bort döden på dem när dom kommer till 1år men gud välken chock fy fy beklagar verkligen inte kul inte ska man behöva förlora sitt livs kärlek.
Amelie: gud vad hämskt trodde man kunde glömma bort döden på dem när dom kommer till 1år men gud välken chock fy fy beklagar verkligen inte kul inte ska man behöva förlora sitt livs kärlek.
Ni inte ska vi prata om döda barn vi ska vara lyckliga att vi har våra barn kvar hos oss nu är det ett nytt år nu förhoppningar och glödje 2009 ett helt nytt år
Nu har äntligen Didos kommit tillbaxs till nattningen nu sover han från 19.00 när han har fått pyjamas på sig renblöja mat och sen lägger jag bara ner honom i sin säg sen tardet några min när jag har satt på Mobilen så tittar han på den försöker plocka ner Grisen,lamen,kon haha jepp han lyckas hela tiden sen somnar han
sen kollar vi på film eller så är jag hära inne
sen vaknar han klockan 00.00 och vill ha mat igen
sen pysslar jag om honom lägger honom i sin säng sen sover han ÄNDA till klockan 09.00 på morgonen snacka om att man är en morgon pigg mamma
Själv ska man börja banta hehe äta grönsaker gott,gott och försöka ta minska ner lite med rökningen hehe hoppas det fungerar
Kolla IN MIG!!!
www.alltombarn.se/forlossning/forlossningsberattelser-1.1475