Inlägg från: Hallonsocka |Visa alla inlägg
  • Hallonsocka

Augustibebisar 2008

VT: Ja, vi lever ju mest på A:s pengar, eftersom min fp är på lägsta beloppet :-/ Det kommer att bli lättare då jag börjar plugga efter nyår och det känns både och. Hemskt att över huvud taget vara ifrån My, och skönt att bli klar med plugget, samtdigt så kommer jag nog kunna göra en hel del plugg hemma eftersom två månader är C-uppsats, men de 7veckorna praktik blir ju som vanligt arbete, men det känns spännande och då det är dags att börja med den är hon dessutom 8månader!

• Hallonsocka

Luzor: Vad blir det? Ooooh, left hand!!! Har varit och kikat på deras hemsida, jösses vad snygga tatueringar!

• Hallonsocka

VAAAAH!!! WOW VAD HÄFTIGT!!! My höll på att vända sig, men ångrade sig i sista stund Och flipade över ordentligt på sidan, och höll på tippa över till mage men for istället över på rygg igen MEN VAD ROLIGT!!! Vad häftigt! Vilken duktig Lyckeli!!!!!

• Hallonsocka

Åh fy fanken som jag mår, mjölkstockning på g, huvudvärk och förkylning (stockningskänslan kommer alltid då jag redan är sjuk och gör sjukan värre!!!) :-/ Var ner på stan idag och träffade en kompis, vi satt tre timmar på fik Blev kass på väg hem och nu mår jag python!!!

Mareld: My är också i en tröttperiod tror jag, tröttis mest hela tiden och lite gnölig

Urk ska till sängen o glo på nått på datorn, hoppas Mysan går med på det :-/

• Hallonsocka

Hej, M vägrade sova mer i sängen men har somnat i sittern?!??!!! Hon sög dock ur det värsta och jag tror jag fick bort lite med pumpen också nu känns det mest som att jag har ett stoort ömmande blåmärke där.. har tagit alvedon också så, ja, jag mår lite bättre iaf. Vill bara få hem A så att han kan vara och underhålla M då hon vaknar, känner mig alltid som en kass morsa då jag är sjuk och inte orkar hålla på en massa :-/ Fast tror hon blitt överstimulerad idag då vi var och fikade, för hon har ändå sovit enhel del .

• Hallonsocka

Mareld: nääääeee! Fy vad avundsjuk jag blir! Vill ju också utomlands :-P Men vi ska satsa på lite möbler istället (om inte datorn kraschar :-/ då blir det väl en dator istället och det känns inte roligt)

• Hallonsocka

Kvack: Eller hur!!! Badkaret was the shit! Haha, jag sa det till A att om jag vetat att jag fått bada då värkarbetet satt igång hade jag kunnat stanna hemma tills pyret var redo att komma ut! Låg i badkaret säkert en timme på bb Sedan var jag nästan 7cm öppen

• Hallonsocka

Kvack: Haha! Fatta då om du hunnit sätta dig i badkaret Då hade du säkert fött där och då

Är ni många som vaccinerar er mot influensa? Gud det hade jag inte ens tänkt på :-/

• Hallonsocka

VT: Ah, ja just det! Ja då förstår jag verkligen att du vill vaccineras. Men det var inte fler som gjorde det?

Här blir jag i alla fall mer och mer kry, tror det börjar lossna nu, nyser och hostar som tusan men känner mig rätt pigg. Ska inte ut ur lägenheten idag tänke jag :-P Ska gå och plocka bara lite här hemma

• Hallonsocka

Oj oj vi har inte skickat ni bild på my i tidningen än :-P men men, får ske snart

Svar på tråden Augustibebisar 2008