• Julienne

LdB bästa deodoranten enligt test i Amelia. Kommentarer?

I förra numret av Amelia listades enligt dem de bästa deodoranterna. LdB fick flest A.

Har själv nu testad den och jag måste säga att jag gillar den. Använde tidigare Biotherms deo-gel men jag har tröttnat på den då jag inte tycker att den funkar längre.

Vad använder ni andra och hur funkar det?

• Svar på tråden LdB bästa deodoranten enligt test i Amelia. Kommentarer?
  • Runguska

Jag anväder Rexona Stick, den fungerar bra men lämnar ibland vita fläckar på kläderna vilket är frustrerande då man får byta osv. Sedan tycker jag att den tar slut lite för fort kanske, å andra sidan kanske det är jag som tar onödigt mycket. Den är i alla fall min favorit, men å andra sidan testar jag gärna nya. Ska köpa den du nämnde LdB nästa gång jag köper en, man måste ju våga för att vinna.

• HaJoMi

Har använt den vita LDB i flera år och tyckt den varit toppen fram tills nu - funkar inte alls längre, svettas mer när jag ammar och väger mycket
    Har nu köpt Rexona med aloe vera. Jättebra hittills men så parfymerad att det är tur att jag inte använder parfym i övrigt

• Jessi

Ååå, jag tycker att just Ldb luktar såå mycket svett... Fast det var för några år sedan, kanske de har blivit bättre...?

• Fru Indosaurie

jag har testat ldb och tycker inte alls att den funkar, tycker det blir att lukta svett.

Rexona är ju helt toppen tycker jag. Håller i sig hur länge som helst nästan =)
    Mannen min gick också över till rexona och det luktar alltid gott under armarna på honomn ;)

• penapöna

Jag älskar LdB, den jag köper är gul. Tycker den är jättebra! Använder även deras bodylotion och duschcreme.

• emmye

seroc

precis vad jag skulle skriva

• Linda1976

Bats milt parfymerade (den gröna) är det bästa jag testat!

• Kajsan

LdB tycker jag är sämst! det är som att rolla hudlotion under armarna

• numberone

Håller med, LdB är inte alls bra....

• Shoegal

Jag kör Absolut Torr istället så slipper jag använda deodorant som ändå bara kladdar av sig på kläderna

• Zazla

Jag använder Ldb, den gula. INTE den gröna. Funkar inte alls.
    Gillar också bats men jag kan inte hitta den någonstans längre...

Rexona luktar svett.

• Smajla

Är det inte så att man blir "immun" efter ett tag med samma? Eller har jag fel?? Jag använder Nivea som jag tycker är superbra. Luktar gott också.

• penapöna

Zazla, kila in på apoteket, där finns Bats!

• Julienne

Smajla, det har jag också fått för mig. När jag började med Biotherms deo gel förra året var den kanon. Nu stinker jag efter bara nån timme

• Zazla

ska genast springa in på apoteket Tack för tipset!

• Brando

Gillar den gula Ldb skarpt. Har använt den i flera år och funkar alltid fint.

• Annika 1983

rexona creme deo

Luktar gott o håller länge

• universalwoman

Jag gillar den gula LdB deodisen! Andra jag provat är inte alls lika bra tycker jag.

Svar på tråden LdB bästa deodoranten enligt test i Amelia. Kommentarer?