Inlägg från: MammatillO |Visa alla inlägg
  • MammatillO

Tankar om graviditet efter prematur..

Min son kom i v, 33+6 inte så tidigt som din iofs , men han fick en livshotade infektion när hade var 3 dagar gammal och fått opereras 1 gång som nyfödd och en gång nu då han är 9 månader . och dom vet inte heller varför min son kom förtidigt och jag vågar nästan inte heller skaffa fler barn pga av att dom ej vet varför !

så jag förstår din Oro .

• MammatillO

glömde att jag hade förvärkar fler veckor innan sonen föddes ,
    sen gjorde vårat sjukhus REJÄLA missar på min son också ! Dom reagerade knappt när syresättningen sjönk FLERA gånger + att han blev blå/lila runt läpparna , dom sa bara att jag skulle sätta upp honom högre på armen min . sen var det jag själv som upptäckte en av hans missblidningar och det var Förliten analöppning, är det rätt att jag som mamma ska få "undersöka" min egen son för att hitta ev "fel"?? och det jag skrev om blå/lila läppar och dålig syresättning det var en livshotande infektion han hade fått precis när dom skulle flyga honom till UAS ( akademiska sjukhuset i uppsala) och dom ursäkta dummejävlarna märkte inget förens dom skulle stoppa honom i transportkuvösen ?! jag hade ju själv sagt till sköterskorna att något var fel då han fick många saturationsdippar + blev blå/lila om läpparna.

• MammatillO
    boktok skrev 2008-10-22 21:44:24 följande:
    V hjärtar J skrev 2008-10-22 21:06:47 följande:
    Var det länge sedan det hände? Om inte så skulle du anmäla dem till HSAN.
    januari 2008 , så inte sålänge sedan !
Svar på tråden Tankar om graviditet efter prematur..