• Mamma till Anton

Ert barns utveckling :)

Här kan vi berätta och glädjas åt vad vårt barn har börjat med och vad de kan.
    Berätta gärna vad ert barn börjat med och vad de kan.
    Idag kunde min pojke ta sig upp med hjälp av möbler och nästan gå när han höll i soffan.
    Blev så glad.
    Kom igen och skriv!

• Svar på tråden Ert barns utveckling :)
  • Jenna82

I förrgår reste sig dottern (8½mån) upp genom att lägga händerna på min mage då jag låg o solade o släppte sen taget o stod där alldeles själv!! Jag o min syster vart tokglada!! hihi! Sen samma vecka har hon börjat krypa o resa sig mot saker i ett. *stolt* ;)

• JKMNA

Nu lyfter Noel jättebra på sitt huvud. Men helst vill han ligga på min mage så han ser mig!
    Han försöker också att vända sig till mage men armen är ivägen! Han är tre månader den 24 juli.

• turia

Min lille kille har börjat hasa...6½ mån,,,guud man måste kolla varje sekund..han e så flasut!!

• Barn2

Min lille Viktor, 7 mån, kan krypa ordentligt, ställa sig upp med hjälp av möbler, stå med stöd så att han inte ramlar, sitta så klart, vända sig HUR SOM HELST i sömnen, så att han sover bekvämt GUD, det är ju att bara at börja skolan!

• Mamma till Anton

Oh, vad sött! Kul och se bebisar utvecklas!

• Micaela

Ja min tjejs senaste grej är att ställa sig upp. Tyvärr är hon så kort så hon når knappt upp någonstans, men hon försöker i alla fall. På ALLT! T.o.m sina leksaker försöker hon resa sig mot och idag såg jag att hon försökte resa sig mot en kartong, fast den åkte ju iväg så klart, var ju bara en liten en som hon hade haft en leksak i. Jättesött var det!
    7 månader blev hon igår och det har hänt MASSOR de senaste månaderna.

• JKMNA

I förrgår vände Noel sig från rygg till mage! Med lite sänghjälp...
    Han blir tre månader på söndag!!!

• ung och gravid

min tös har börjat och krypåla och nu e hon 6 månader gammal. när hon ligger ner så kan hon nästan resa sig upp själv, coh om jag ställer henne mot våran sängstomme håller om fast sig i den och står en bra stund! STOLT

• Tillififf

Förra veckan hörde jag Linnéa skratta för första gången och igår vände
    hon sig från rygg till mage helt utan hjälp...duktig tjej!
    Kan tillägga att hon snart är 3½ månad.

• Lycklig Mamma

Idag skrattade vår dotter! Vi har fått massa gosiga leenden men nu fick vi höra ett gosigt skratt!! Hon ligger inte stilla en sekund när hon ligger under babygymmet - rullar runt från rygg till mage och tillbaka

• Lycklig Mamma

Blir 3 mån på söndag

Svar på tråden Ert barns utveckling :)