Inlägg från: Kamikazee |Visa alla inlägg
  • Kamikazee

Kan man få för mycket ek?

Vitlaserade luckor så att ådringen lyser igenom, vaniljgula eller kanske mörka träluckor?
    Jag tror att ekmönstrat lever på övertid, andra träslag som valnöt och ask håller redan på att ta över.
    Är det gedigna furuluckor ni har nu? I så fall skulle jag lämna in dem på lasering - nu gillar jag vitt så det är den färgen jag skulle ta, men annars är det snyggt med blålaserat kanske med en ton åt det grå hållet.

Rosa Elicia 070907 kl. 22.11
  • Kamikazee

Jag skulle nog aldrig satsa på något som är supermodernt och inne, som typ högblanka luckor och i en udda färg typ svart, rött, grönt osv - än mindre skulle jag köpa vitvaror alla Ikeas färgade serie. Jag kan köpa vitvaror i vitt, rostfritt och i vissa fall även svart. (Typ en svart spis med tillhörande svart kåpa). Grejen är att alla dessa inne-inredningar kommer vara ute om fem år, och vem vill göra om sitt kök vart femte år?
    Vi ska göra om köket nästa år och då blir det klassiska luckor med spegel i bruten vit. Det verkar som att det är den typen av luckor som håller från säsong till säsong. Sedan kan man ju alltid byta handtag för att få lite förändring.

Rosa Elicia 070907 kl. 22.11
Svar på tråden Kan man få för mycket ek?