Bära 3månaders bebis på axlarna.
När jag var på öppna förskolan så var det en pappa som hade sin bebis på 3 månader på axlarna och gick runt så.
Jag blev helt chockad men sa ingengting.
Vad tycker ni om att bära runt på ett litet barn så??
När jag var på öppna förskolan så var det en pappa som hade sin bebis på 3 månader på axlarna och gick runt så.
Jag blev helt chockad men sa ingengting.
Vad tycker ni om att bära runt på ett litet barn så??
Men varför skriver du det här?
ja alla bär sina 3 månaders på axlarna, näe.
kanske var en stadig 3 månaders
Jag tycker att var och en gör som dom vill mamman och pappan tycker troligtvis det är okej så varför inte? Står säkert i nån bok att man absolut inte ska göra så men det finns ju ingen lag.
jag har alltid haft mina barn mot axeln efter att de ätit för att rapa, har jag gjort fel då??
Altså nu kanske ni missförstår hur jag menar. Jag menar att bebisen SATT uppe på axlarna, inte låg över som när man rapar bebisen.
ahaa...ja det var kanske inte så bra, de är ju inte så stadiga ännu
Jag ha nog gjort så med mina då dom var så små, men inte direkt nån längre stund....
kanske en väldigt stadig bebis? Hade dock inte funkat med min knodd när han var 3 månader, hans huvud var inte stabilt då!
Okej kanske bara jag som tycker de e konstigt att ens komma på tanken att gå runt me en sån liten på axlarna.
Min dotter som är 3 månader e stabil för sin ålder men ändå skulle ja aldrig göra så.. Men det är jag de.
Våran Elsa var väldigt stabil som 3 månadersbäbi. Fasten vi aldrig bar runt henne på axlarna så hade hon nog klarat det. Alla barn är olika!
Visst låter det lite tidigt för att bära bebisen på så vis. Men jag hoppas ändå att föräldrarna har koll på vad deras barn klarar och inte.
verkade bebisen nöjd av att sita där uppe då, eller verkade den ledsen över det?
varför bry sig?? han tog nog säkert ingen skada om han nu inte gall skrek däruppe...sluta jämföra å kolla in andra hela tiden...den babyn kanske precis som andra säger var väldigt stabil å stark..så varför inte om både pappa å babyn trivdes...bara för att du inte skulle göra det så är det väl inte fel...Ps: har inte heller burit min lille så Ds.
Jag undrar varför bry sig? sambon har länge burit våran dotter på axlarna.Hon älskar det! som förälder vet man ju bäst om sitt barn!