Någon som vet om det finns nåt sätt att spåra ett mobilnummer?
Vet inte om jag lägger in denna fråga i fel forum eller under fel rubrik, men hoppas någon kan hjälpa mig.
Det är så att jag får ett flertal sms var och varannan dag om hur snygg och fin jag är samt en massa frågor om vad jag gör osv. Jag har sambo sedan 10 år tillbaka och två barn, därmed känns det här oerhört olustigt att få dessa mess. Får panik varje gång de här messen kommer. Vem är människan??? Jag har försökt ringa upp numret ett flertal gånger, men varje gång kommer jag till mobilsvar där de säger att numret inte går att nå för tillfället men att jag kan trycka in mitt telefonnummer.
Det som är väldigt konstigt och obehagligt är att det måste nästan vara någon jag känner, för jag bytte nummer för drygt 3 veckor sen. Tänkte då att denna person som skriver inte kommer åt mitt nummer längre. Jag skickade mitt nya nummer till alla i min telefonbok och skrev det på min msn (där jag har släkt och nära vänner), men sen dröjde det knappt en vecka så kom det mess igen.
Det är oerhört obehagligt och kränkande. Det går inte att skicka mess tillbaka för det går inte fram.
Finns det någon möjlighet att kunna hitta numret någonstans förutom eniro och hitta.se?
Förstår inte vad personen i fråga får ut av messen för han/hon får ju aldrig några svar tillbaka i och med att det varken går att messa eller ringa numret.
Någon som kan och vill hjälpa mig?!!