present till en treåring?
våran dotter fyller 3 år nu i november!
våran dotter fyller 3 år nu i november!
Böcker? De tar inte så stor plats och ni kan läsa tillsammans. Pussel, duplo... Pysselgrejer.. Min dotter fick såna där "större" pysselgrejer som gipsformar o sånt. Det går att packa undan när man är färdig...
Min dotter yller 3 år i december... Och jag funderar också!
Min lilla tjej fyller 1 år nästa vecka. Till henne har jag beställt ett par Bobux från farmor & farfar. Själva vet vi inte vad vi ska köpa...
Men en 3åring kan ju också behöva Bobux?
Går hon på dagis?
Dockor tex new born docka eller baddockan som kan kissa mm
My Little ponysar
Docksäng,matstol,dockcykel med handtag,dockgunga,bärsele
Fischer price kök med kastruller servis mm
Fina tavlor
Doktorväska
Morgonrock
Påslakan
Cd-spelare och barnskivor
Dvd
Lego
Lera med formar,kavel och kanske en maskin som man kan göra olika saker av lera...
Cykel att cykla på i vår
Pulka
Pussel
Spel tex memory,lotto
jo hon får juh en del böcker av både mormor och farfar. men kanske lite tråkigt att BARA få böcker! =)
Vi köpte massa spel när vår dotter fýllde 3 år. Väldigt populärt blev det! Något man kan göra hla familjen och som stimulerar hjärnan lite. Kolal in Kärnans träspel...finns massa olika.
JA, spel! Våran tjej fick ett jätteroligt spel i födelsedagspresent. Det är ett träd, med löstagbara grenar, tar man fel gren så öppnar sig trädet och det flyger ut massa små plastkryp Fast det är inte rekomenderat om din dotter fortf. stoppar saker i munnen
En snygg ryggsäck?
Pyssel är uppskattat här också. Vattenfärg, fingerfärg, lera, vanlig trolldeg...
Förkläde så hon kan vara med o laga mat?
Doktorsväska är toppen... Det leker min dotter mycket med.
Leksaksspis kanske hon redan har men om inte så är ju även det något de små brukar uppskatta
Låssasmat, små kastruller, muggar, bestick o sånt o plats som dom kan leka med. Elle alt en mini-porslinsservise