• Willwin

Varje natt såna hemska MARDRÖMMAR, nån mer?

Jag har sådana hemska mardrömmar i stort sett varenda natt, helt horribla. Oftast är min man med i drömmarna och han är alltid den onde. Jag törs inte ens berätta alla drömmar för honom för de är verkligen helt makabra. Han skulle nog bli helt förfärad. Men å andra sidan kan man ju inte rå för vad man drömmer. I natt drömde jag även ett jätte otäck dröm om mina barn, usch.
    Man får ju inte precis någon vidare bra nattsömn av alla dessa drömmar.
    Någon mer som har upplevt något liknande?

• Svar på tråden Varje natt såna hemska MARDRÖMMAR, nån mer?
  • Mollie77

Jag har oxå mycke mardrömmar som gravid..

• xenaa

Åååh ja, riktigt sjuka drömmar har jag med.
    Det är så läskiga att man tror att de har hänt på riktigt när man vaknar.
    en natt drömde jag så illa att jag tvingade mig själv att vakna flera gånger men så fort jag somnade om fortsatte drömme. helt sjukt!

♥ Leo 2oo7-o6-22 ♥ - ♥ Bönan BF 2oo9-o3-o7 ♥
  • Mollie77

Ja de är de som är de sjukaste att man vaknar o sen somnar om o fortsätter på samma dröm..

• LillaMammaMys

Har precis så jag med å det var likadant förra graviditeten. Oftast är det något med att maken blir skadad eller att han lämnar mig på nått vis. Eller björnar... Är livrädd för björnar!

• Willwin

Precis som ni säger, det värsta är att man fortsätter drömma samma dröm när man somnar om.

• LindaMZ

mm känner igen mig totalt och tyvärr blir dom inte bättre ju längre du går i graviditeten.. gick in i v 32 idag och drömmer varje natt.. inatt drömde jag om att min son blev typ uppäten av utomjordingar.. sjukt otäckt

• Nenta

Här har vi en till som drömmer mardrömmar, flera om natten ibland. Jobbigt tycker jag. Svårt att somna om.. Antar att de håller i sig..

• narie24

Ha ha, jag har oxå drömt helsjuka drömmar. Allt från att killen varit ett svin och lämnat mig till att barnet är dödfött. Och det känns sååå verkligt när man vaknar, usch! Skönt att vara tillbaka i verkligheten. Antar att man är i en bearbetningsfas, det är ju rätt stort det man är på väg att vara med om ;). Speciellt om det är första som det är för mig.

• Mollie77

En natt vaknade jag o letade efter ungen i sängen..Rev i lakanen o letade o grejade tills jag kom på att den fortfarande är på insidan..De blir sjukare för varje dröm

• Marias Mamma

Jag har haft sen missfall i v.22 förra gaviditeten och jag kan ha mardrömmar nästan varje natt om att jag har fått missfall och de är så verkliga att jag nästan kan börja gråta i drömmen. Är så rädd att få missfall igen.

Svar på tråden Varje natt såna hemska MARDRÖMMAR, nån mer?