• LillanF78

Hur avslutar jag ett eget företag ?

Nu har jag varit i kontakt med solid bolags Juridik. Vi fick en offert inom 20 minuter efter att ha skickat in vår bokföring, resultat och balans. Vi fick signera avtalet med mobilt bank id och är redan ute ur styrelsen. ( Fick såklart betalt för mitt AK) Väldigt snabb hantering och super trevlig personal som förklara processen för mig i "barn språk". Sååååå skönt och slippa all huvudverk som bolaget gett innan det nya året! Har fått ny energi som jag kan lägga på min familj.... Tack alla för en skit bra hjälpande tråd!!!!!

• LillanF78

Vi rekommenderade solidbolagsjuridik till några bekanta efter att ha använt dom själva. Dom är precis lika nöjda som oss. De hjälper till med allt från skatte frågor till att fylla i sk K10 blanketter. har aldrig upplevt så bra service där dom förklarar allt i ett språk som vi vanliga människor kan förstå. inget babbel med massa konstiga fack ord utan de redovisar och förklarar som vi gör till våra barn. Väldigt lätt förfarande. tycker ni ska prata med dom även om ni inte behöver deras tjänster för dom hjälper gärna till att svara på det mesta utan att ta betalt eller att du behöver använda dom. www.solidbolagsjuridik.se

Svar på tråden Hur avslutar jag ett eget företag ?