stödjer ni mördaren?
Jag får inte ge min son ersättning från varken Hipp eller Nestle, säger någon nu att han inte får äta ersättning från semper, vad gör jag då? Då svälter ju han....
Jag får inte ge min son ersättning från varken Hipp eller Nestle, säger någon nu att han inte får äta ersättning från semper, vad gör jag då? Då svälter ju han....
Seriöst, sluta tro att allt är en konspiration.....
Är det så illa att McDonalds samlar pengar o ser till att familjer kan bo ihop om man har ett barn som är sjukt?
Är det så illa att Cola sponsrar diverse ungdomsevents m.m?
Är det så illa att vi som inte kan amma ger våra barn ersättning från Nestle, när det är det enda som funkar?
Oavsett hur många ni/vi är som tycker illa om dessa företag och vad dom pysslar med utanför sveriges gränser så kommer vi ALDRIG kunna stoppa vad dom håller på med... tyvärr så kan man inte säga "Många bäckar små" i detta sammanhang... Men visst för ens eget samvete så kan man bojkotta...
Alla stooora företag är så pass väletablerade att reklam o spons inte gör att fler ungdomar dricker cola eller äter på Donken....
Vi kan inte bojkotta dessa företag så att det resulterar i att doms lutar producera, inte går med vinst eller slutar gratisdistrubera ersättning m.m.... vi kan bara stilla vårat eget dåliga samvete....