• Hallonjuice

Ditt bästa knull!!

som rubriken säger vad e ditt bästa knull..beskriv vad ni gjorde för att få den där perfekta orgasmen/uttlösningen..planerade ni något? retades ni med varanda en hell dag med fitt slick och kuk sugerier?? Kamasutra handbok och prövade ALLT på en kväll??..eller kanske kom du på en polare eller en främling onanera eller knulla och det blev en trekant eller gruppknull??

• Svar på tråden Ditt bästa knull!!
  • MiamiVice THE Slyna

Määh..hallå! Du kan ju inte sno min idéer till trådstarter ju... Trodde det bara var jag som var vaken här..

THE Sexombud & Slampa on a mission...icke att förakta!
  • Anonym

Kanske inte så imponerande men nåt som fortfarande finns som ett varmt minne är ett ex som en morgon väcker mig genom att dra mig i benen närmare sängkanten, trycker helt sonika in den o knullar mig hårt ett par minuter för att sen springa till jobbet. Kvar ligger jag nyvaken o kåt som fan.

• Anonym (blessed)

Jag vet inte, känns som om jag så ofta graderar våra knull som "topp 10 någonsin" så vid det här laget så har jag väl 100 topp 10 knull... ;-P

Ibland planerar man ngt, han smiskar mig med läderbälte tills skinkorna glöder, eller jag har planerat att förföra honom hela dagen och bara går och väntar på att han ska komma hem och sen överfaller honom, eller han e råkåt och befaller mig att göra massa saker och det är bara att lyda..
    Det är alltid mysigt men de bästa knullen där jag nästan ser stjärnor och får orgasm efter orgasm tills jag mer eller mindre tuppar av, är ofta oväntade och oplanerade.. det bara blir lixom.. Kanske inte otippade, vi har kanske gått runt och varit kåta en hel dag men inte kunnat knulla pga att vi varit bortbjudna eller ngt (vi kan aldrig medvetet låta bli att knulla om vi vill och kan, och ofta när vi egentligen inte kan också)

Vi gör roliga ställningar, sexleksaker, spanking, dominans, lite roleplay, framför spegel, på bord osv osv men nu när jag tänker på det så är tråkigt nog ett av mina absolut bästa sexupplevelser när vi va hemma hos hans släktingar och vi var skitkåta men var tvugna att vara jätte jätte tysta.. Helt vanligt tråkigt i missionären och sängen gnisslade så han fick knulla mig i slowmotion.. galet skönt med hans stenhårda kuk som sakta och återhållsamt och frustrerat gled in och ut ur mig...
    och jag som gillar stenhårt knull ofta annars.. Hursom så fick jag orgasm efter orgasm efter orgasm.. och tiggde till mig ett till knull efter att min man kommit.. han gillade det väl också men jag var i 7e himlen (som den borde va i alla fall fast inte så gudfruktig
    Det var nästan lite pinsamt eftersom det verkade som att jag tände på att hans släktingar var utanför dörren.. men det var inte det, vet inte vad det berodde på men skönt var det, i all enkelhet..

• Anonym (gött)

Måste varit den gången för 13 år sen när jag fick min enda sprutorgasm..

Vi var bara ihop i 6 veckor o han dunpade mej för en annan... Idiot!!!

• Anonym (MaN)

Oj, har väl varit med om en hel del bra vid det här laget.

Det bästa var nog dock när jag träffade en gammal "nätkompis".

Vi hade chattat med varandra i flera år, många gånger om sex och även ibland haft cam-sex.

Så vid ett tillfälle när hon som vanligt dök upp på msn så frågade jag henne om hon skulle komma över och knulla (rått, jag vet), och döm om min förvåning när hon svarade ja.

När hon kom hem till mig lyfte jag upp henne och bar in henne i mitt sovrum där vi snabbt fick av oss kläderna och gjorde allt det där vi bara pratat om i flera år.

Jag tillhör inte de där grabbarna som brukar "hoppa på" igen direkt efter jag kommit men den här gången ville det liksom aldrig ta slut och jag fick äran att fylla alla hennes hål innan hon gick hem.

Har aldrig haft så bra och skön sex som den gången trots att det var första gången vi träffades.

• Anonym (Den andra)

Hade gärna delat med mig av mina äventyr men jag tror hans fru smyger omkring här :P

• Hallonjuice

vara anonym då och säg inget namn :P..VI VILL VETA SNUSK :D

• MiamiVice THE Slyna

Åh..intriger..

Anonym (Den andra) skrev 2008-10-18 16:26:05 följande:
    Hade gärna delat med mig av mina äventyr men jag tror hans fru smyger omkring här :P
    THE Sexombud & Slampa on a mission...icke att förakta!
  • Anonym

Mtt absolut bästa sex var med mitt ex (mitt livs kärlek),vi var på Öland o tältade..
    Hade gått hela dagen och varit kåta så när kvällen kom och vi kröp in i vårat tält slet vi av varandra kläderna,vi knullade hela den natten,jag sög av honom,han slickade mig,vi kysste varandras nakna kroppar osv osv..sov knappast inget alls...det var underbart.
    Mitt ex kallade tältet för "sextempel" sen...
    Det var så superskön sex hela natten o detta glömmer jag aldrig......

Svar på tråden Ditt bästa knull!!