Rutschkanesäng?
Finns det någon på detta suveräna forum som vet vart man kan få tag på en rutschkanesäng? Vet att Ikea sålde förut med de verkar ha tagit bort den ur sortimentet.
Finns det någon på detta suveräna forum som vet vart man kan få tag på en rutschkanesäng? Vet att Ikea sålde förut med de verkar ha tagit bort den ur sortimentet.
Min syrra har en sån till sin son. Tror dom köpte den på typ Halens eller Ellos. Men det va iof ett par år sedan.
Den är iaf väldigt populär!
Mio har serien Kid som går att bygga på (miniloft/våningssäng/rutschkana)
oooh vad kul, ska genast in och kolla dessa hemsidor - tack!
Vet inte om Mio har bilder på serien men här kan du se den
http://www.sieva.fi/swe/?group=00000018&mag_nr=1
puffar är oxå ute efter en sån!
har du hittat nått? på clickmöbler finns det en.. men den kostar oxå.. 6000kr och det är way to much för en säng!!
nääää, har inte hittat nån än.... varken halens eller ellos hade,,,,
det finns många som säljer dessa sängar från ikea.. men inte i stockholm.. vet inte hur dyrt det skulle bli med frakt o så.. men kolla upp det du..
Hmmm, hur menar du då? Privatpersoner? För på Ikeas hemsida hittar jag inga.
ja privatpersoner.. begagnade.. jag ska ringa en idag.. det är en från mio 1900kr och det är en visningssäng.. alltså inte använd..
jag har bara sett dessa begangnade. vid vilken ålder kan man börja med en sån säng. min son är tre år och vill gärna ha en halvloftsäng som han kan gömma sig under. en med trapstege tängte jag som lutar lite
hett tipps!!! www.flexa.dk har massa roliga och olika varianter på sängar för barn... (dyra) Men värt att kolla, dyrt e ju indviduellt hur man tycker =)
Vi köpte på europa möbler men det var för länge sedan.
Jag tror det var rusta eller jusk som hadde en på den tiden också.