rosa på pojke
Skulle ni kunna köpa en rosa tröja till en kille på 1½ och sedan matcha med snygga killiga jeans eller nåt?
Skulle ni kunna köpa en rosa tröja till en kille på 1½ och sedan matcha med snygga killiga jeans eller nåt?
Nix, tcker inte de e fint eller att de passar.
Självklart!
Självklart, har mycket rosa till min son.
Mina söner på 7 och snart 2 år har flera rosa tröjor och skjortor så ja, det skulle jag.
Mina söner har massor med rosa. min sambo också......Mina killar är 7 och 2 år. Min sambo är 41
Tror inte någon skulle tro att min son är en flicka även om man hade haft rosa napp och tröja trots att han har långt lockigt blont hår, han ser inte särskilt tjejig ut helt enkelt ^^ Inte för att det spelar någon roll =) Han gillar faktiskt rosa och röda nappar bäst, har ingen rosa tröja men har haft rosa vantar.
Absolut.
Det är väl inte färgen som avgör om det är ett tjej eller killplagg?? Det är ju modellen och framförallt trycket. En ljusrosa skjorta/piketröja är inte särskilt tjejigt. En rosa tröja som har rundad krage och nåt tryck på tex princess däremot är tjejigt...
nej,jag tycker inte rosa är snyggt på varken män eller pojkar.
Rött däremot kan passar alla,och brunt och svart är snyggt,hade jag även på mina flickor.
Men naturligtvis!! Det är så vansinnigt fånigt att man inte skulle kunna klä en pojke i rosa så jag vill kräkas!
Kör på rosa!
Ja varför inte....
Min tös ärver mycket kläder efter en liten pojke. Går utmärkt att matcha ihop lite kläder så det blir mer "flickigt"...
ja så länge det inte är puffärmar eller volanger på