• Hallonjuice

favorit trosor

favorit trosor är ett diskuterat ämne många tycker att string eller tanga är snygga bikväma och skönare än vanliga trosor men så finns det dom som skulle kinna döda om dom hörde att sånt uttalande..vilken är din favorit?? använder du för trosor, string, tanga, hotpants, bomulls material eller syntetiskt spets eller inte skriv på så kanske string hatare får en annan åsikt..menar att man ska ju inte använda trådsmalla string med öppen framdell på jobbet ;) kanske därför folk klagar dom använder fel trosor till fel kläder till fel tillfälle och klagar på andra över sin egen idioti..

• Svar på tråden favorit trosor
  • Anonym

Använder alltid hotpants som rä i 100% bomull, helst vita för det känns fräschast! Ska jag vara sexig för gubben hemma så blir det helt klart vita stringtrosor!

• chupachup

jag tycker string är bekvämast. men ska jag vara sexig för min sambo så blir de sånna bredare som är som en blandning mellan string och hotpants.. typ halvstring. de går ner på halva skinkorna sen blir det string.

lite rörigt hoppas ni förstår hurdana jag menar.. annars har tjejen i musikvideon infinity den modellen på sig

• Solan01

Det viktigaste är att de är i bomull tycker jag. Gärna hipsters.

• Neko

Jag gillar hipsters bäst, de är både fina och sköna. Tai är också sköna men inte lika fina ^^

• Mamma Anna

anväder nästan bara vita bomullshipsters, ska jag vara sexig kör jag gärna med satin. Men aldrig string, det får ju arslet att se sju gånger större ut

• Tecken

Jag har två favoriter: string eller jättestora maxitrosor. Det beror lite på vilka kläder jag ska ha på mig - maxitrosor formar rumpa och mage på ett sätt som string inte gör. Menar alltså inte formande maxitrosor, utan vanliga i bomull.

• MinnY

jag har alltid hipsters. det är absolut skönast. gärna dom från sloggi, dom känns ju som om man inte har något på sej.

.?:*¨¨*:?..?: *¨¨*:?..?:*¨¨*:?.MaHoo.?:*¨¨*:?..?: *¨¨*:?..?:*¨¨*:?.
  • principisessan

hipster trosor eller boxertrosor.. när tvätthögen borjar bli väldigt stor så händer det ju dock att de där urtvättade vanliga bomullstrosorna med snobben på åker fram.. helt otroligt fula är de

• Athema

använde nästan bara string förut, tyckte det var bekvämt, borsett från nätter och vissa dagar under mensen då brukade jag ha hipsters, men efter graviditeten har jag bara hipsters, nu har det ju inte gått så långt sen han kom ut så vi får se om jag går tillbaka till string eller inte.

• UngMorsa

Enbart hipsters,  sen som det är spets bomull eller annat materia spelar inte någon större roll. Bara som är snygg, bekväma och matchar någorlunda med bh´n

• Richael

Hot pants/hipsters, en del släta en del med lite spets. Alltid i bomullsstretch.

• Yosa
    Tecken skrev 2008-10-19 10:12:05 följande:
    Jag har två favoriter: string eller jättestora maxitrosor. Det beror lite på vilka kläder jag ska ha på mig - maxitrosor formar rumpa och mage på ett sätt som string inte gör. Menar alltså inte formande maxitrosor, utan vanliga i bomull.
    Hur ser maxitrosor ut?
  • Tecken
    Yosa skrev 2008-10-21 15:55:22 följande:
    Hur ser maxitrosor ut?
    Vet inte om det är den korrekta termen, men tänk Bridget Jones Dagbok, filmen... Dvs jättestora trosor, motsatsen till string.
  • EnFruSislak

jag använder de flesta modeller och material, beror på vad för kläder jag har. men morgon varianten då man kliver ur sängen för att köra barn till dagis är bomulls boxer.

• Yosa
    Tecken skrev 2008-10-21 15:56:51 följande:
    Vet inte om det är den korrekta termen, men tänk Bridget Jones Dagbok, filmen... Dvs jättestora trosor, motsatsen till string.
    är nog sådana jag har Näe skämt o sido. Ibland blir det faktiskt string. Särskilt till tightare byxor. Typ svarta byxor,
  • W W

Mest string, en del hipsters, en del hotpants. Dom sitter där dom ska och är dessutom snygga.
    Materialet? Olika, jag äger hur mycket trosor som helst så...

Don?t assume I?m not in to cheap meaningless sex ;)
  • fjäilen

hipsters,en del hotpants ibland string..
    men de förstnämnda kan vara riktigt tuffa och sexiga ändå...
    de är klart inga mormortrosor!

Svar på tråden favorit trosor