• MagdalenaTheQueen

Kvällens avsnitt av nannyakuten! Fy fasen vilken hemsk pappa!

åhhh! Jag bara måste få avreagera mej lite! pappan i dagens avsnitt av nannyakuten, han kan ju inte va klok i huvudet?? Så han behandlar sin fru, kallar henne fet när hon fött han 5-6 barn! Ligger på soffan å kommenderar åt sin fru utan att lyfta ett finger! Misshandlar barnen????

Asså.....Jag kokar.....

• Svar på tråden Kvällens avsnitt av nannyakuten! Fy fasen vilken hemsk pappa!
  • stardust

Såg reklamen för det, ska kolla på det nu. På reklamen säger han till sonen att sonen ska ge honom hans liv tillbaka. Så säger man verkligen inte.

• MagdalenaTheQueen

nu är reklamen slut, "måste" gå å se klart på eländet.....

• Lizza

jag såg lite i början,,,,,,,,,, så här arg blir jag!!! det tar på kroppen att vara gravid, hur fan kan han kalla henne för fet!!!!va!!!att han inte uppskattar henne när hon fött hans barn istället!jävla mansgris

• MagdalenaTheQueen

*GRRRRRRRRR*

Hoppas att INGEN här på FL lever med en sådan idiot!!! Leave him isåfall!!!!!

• MagdalenaTheQueen

*GRRRRRRRRR*

Hoppas att INGEN här på FL lever med en sådan idiot!!! Leave him isåfall!!!!!

• Pumpan81

missad med... när är resprisen?

• stardust

Reprisen är på söndagar om jag minns rätt.

• giz
    säger bara:
     vi satt här å koka hela högen
  • stardust

Fattar inte hur det kan gå så fel i dessa familjer. Ska bli intresant och kolla på nästa veckas avsnitt, det med 23 barn.....

• Magica deHex

Va?! 23 barn?!?! Snälla förklara för lilla mig som missade trailern. 23?!?! Egna , adopterade eller...

• stardust

Det framgick inte om de var deras egna. Bara vänta och se. :)

• Julienne

Nä, pappan verkade vara det största problemet i den familjen. Men sen blev jag förvånad att inte ens mamman reagerade när grabben hyperventilerade. :-O De behövde definitivt äktenskapsrådgivning!

• Adfri

20:00
    Nannyakuten
    I detta program: Ann och Jim Silcock har 23 adopterade söner och behöver komma ifrån dem för en gångs skull. När paret för första gången ska på semester skickar chefsnanny Lilian dit hela sitt team för att ta hand om sönerna. Del 16/17.Amerikansk realityserie från 2005. När barnen är bortom all kontroll rycker de ut. Vi följer den erfarna Chefsnannyn och hennes team som vet vad som behövs för att få fason på oregerliga barn. Beväpnade med folkvett, regler och ett paraply eller två tar sig dessa brittiska übernannies an allt från dåligt bordsskick till kravaller i barnkammaren. Originaltitel: Nanny 911.

• MagdalenaTheQueen

Hoppas fler lyckades se reprisen nurå!!!!

• eskilina

Jag blev lika upprörd som alla andra!
    Men det jag undrar det är hur "äkta" programmet är. Trots allt är det en veckas tid som visas på mindre än en timme. Familjerna har gått över styr i alla de där serierna och mycket händer självfallet. Men jag kan ändå inte låta bli att undra, vi får ju uppenbarligen se de värsta scenerna annars är det ju inte underhållning. Är det nån som vet?
    Apropå att mannen sa att frun var fet - jag har själv hört folk som sagt liknande saker till sin partner! Otroligt kränkande!

Svar på tråden Kvällens avsnitt av nannyakuten! Fy fasen vilken hemsk pappa!