• kutterduvan

TÄNK OM!

Jag vet inte ännu om jag passar in under denna tråd, men måste bara få ge uttryck för hur det pirrar i mig... Min mens kommer alltid som en klocka, alltid just då när den enligt kalendern ska komma, men nu idag är det dag 29 och det finns inte minsta antydan till mens. TÄNK OM JAG VÄNTAR ETT LITET BARN! Vi har försökt i lite drygt två år o står i kö för IVF o har försökt med en hormonbehandling som inte gav resultat. Tänk om det nu skulle ha hänt något alldeles på naturlig väg! Jag vågar inte testa ännu o vågar knappt hoppas att det faktiskt vore så att det växer ett litet frö... Vågar inte tänka så, men kan inte låta bli heller o blir alldeles pirrig...

• Svar på tråden TÄNK OM!
  • Solan Gundersen

Håller på m IVF (sprayar) och har prel äggplock v 45, och jag leker också med tanken; tänk om det blir nåt? Då kan vi berätta till jul, då föds den i augusti osv... Mysigt och kul, men blir förödande om det inte skulle funka... Men man måste ju få drömma lite Lycka till!

• frukarlssonn

Jag plussade idag för andra gången, fick mf i feb. Har försökt bli gravid i två år, står i kö för ivf, vilket jag hoppas att jag slipper nu! Vågar knappt andas, knappt erkänna för mig själv att jag e gravid! Är så rädd att det ska få ett abrupt slut som sist gång. Testa nu tycker jag, så vet du *hoppas*

• kutterduvan

Hej på er! Skrev ett inlägg här inatt,när jag inte kunde sova pga av alla tankar som snurrade o pirret i kroppen. Tydligen försvann det inlägget någonstans på vägen?!
    Solan o Chanell, jag hoppas att era drönmmar snart slår in! Hoppas att du, Chanell, får en helt annorlunda o positiv erfarenhet denna gång, att du får känna det lilla livet växa tryggt o vågar glädjas.
    Allt gott till er!

Svar på tråden TÄNK OM!