• MaRiKa H

Winsor Pilates, pallar ni?

Har nu Winsor Pilates hemma! Tänkte köra igång med det å springa några gånger i veckan.... Trött på att gnälla om övervikten å sen inte göra nåt åt det....

NU till frågan....

Satte in filmen å tänkte att det skulle vara lätt som en plätt... I filmen visar två tjejer å en kille hur man gör samt att det är en tjej som visar övningarna på ett lättare sätt. Är ni med?
    Jag tänker lite överlägset att: å Vad bra! Då kan jag visa filmen för morsan, så kan hon göra dom lite lättare övningarna...
    Jo, just det! Vem var det som låg å flåsade som en vet inte vad å klarade knappt dom "enkla" övningarna.... Jo, JAG!!!!

Har varit vig en gång tiden men nu är det ju skrattretande hur stel jag är....

Är ni många där ute som grejar det här?

Känner prestationsångesten komma krypandes...

• Svar på tråden Winsor Pilates, pallar ni?
  • Helusa

Mumu va heter den langa o hur lang e det ?

• Mumu

Advanced Body Sculpting, den är ungefär 50 minuter.

• Helusa

oki , jag ska nog ta o testa det nu ( hoppas det inte blir for mycket for kroppen)

• Helusa

jag passade pa att kora maximum burn ocksa sa nu har jag kort 4 olika program svettigt

• Pallas

Wow Helusa, det var ambitiöst! Själv har jag heeeemsk träningsvärk idag! Har inte haft det på flera år.

• Helusa

Pallas jag ar helt slut men det kannd riktigt bra kor imorgon ocksa minst 1 timma o sen vilar jag sondag.

jag ska ta mig en laaang skon dusch nu

undrar om jag kommer fa traningsvark om ett par timmar nar kannde du av det (hur lang tid efter)

• Pallas

Helusa: jag börjar känna på morgonen dagen efter och sen blir det värre och värre

• Helusa

ohhh jag ar sa slut i kroppen , skulle kunna sova ett par timmar

• DaCiss

Ja tycker med det känns helt underbart efter man kört ett pass pilates! Man känner sig verkligen fylld av energi! Inte alls som min man som efter ett gympass är helt slutkörd. >Där tar man ut kroppen, i pilates fyller man kroppen med mer energi verkar det som samtidigt som man gör kroppen starkare och smidigare Så skönt!

Men jag har nu gjort så att jag skrivit upp alla övningar från advanced bpdy sculpting och kör alla övningar direkt efter varann, utan prat och annat emellan som på dvd:n. Då tar det bara 35 minuter. Och då har jag också lagt till rumpövningarna som pofsan skrev.

Tycker dom borde ha först en instruktionsdvd men sen en annan med enbart övningarna direkt på varann för dem som redan liksom känner till hur man ska hålla benen, vad övningen heter osv..

• Helusa

Oooooo ja det borjar kannas lite har o dar idag ( hade tankt o kora lite idag me , men kanske ska lata musklerna vila , va tycker ni ?

Svar på tråden Winsor Pilates, pallar ni?