hur länge tycker ni det är OK att er sambo är bakis dagen efter?
Kl är 21 00..sambon va ut igår o festade.. kom hem halv tre inatt full..hela dagen har dottern 7 mån varit min.Och nu strax efetr åtta tänkte jag ta en ensam dusch/bad.Så jag gick o efter kröp dottern.. hon fick då bada med mig. sen ropade jag på sambon o bad han komma o hämta henne.han kom o när han suttit halvsovande på toan med dottern frågade jag varför han satt där.svaret var att han väntade på att jag skulle bada klatr så jag skulle ta hon igen. jag badade vidare för jag tänker då inte skynda mig.. efter säkert 10 min sa jag att han kunde ju rycka upp sig så han kunde ta dottern. "trodde du att du skulle kunna ta ett avslappnat bad eller?" ja svarade jag o menade på att kl var faktiskt 21 00 nästan... och sa också att jag tycker inte det OK att han är så bakis så sent för att ens kunna ta hand om dottern.. "Jag skiter väl i vad du tycker är OK" fick jag till svar.
Jag har myst med han i stort sett hela dagen o haft dottern.
jag klev upp ur badet och sedan satte jag mig här. Sket i att hämta dottern å han kom ut tillslut.. nu gör han välling.
Hur länge tycker ni det är OK att eran sambo är bakis? det här va inte OK för mig o jag har list att be han dra åt helvete