• Anonym

hur länge tycker ni det är OK att er sambo är bakis dagen efter?

Kl är 21 00..sambon va ut igår o festade.. kom hem halv tre inatt full..hela dagen har dottern 7 mån varit min.Och nu strax efetr åtta tänkte jag ta en ensam dusch/bad.Så jag gick o efter kröp dottern.. hon fick då bada med mig. sen ropade jag på sambon o bad han komma o hämta henne.han kom o när han suttit halvsovande på toan med dottern frågade jag varför han satt där.svaret var att han väntade på att jag skulle bada klatr så jag skulle ta hon igen. jag badade vidare för jag tänker då inte skynda mig.. efter säkert 10 min sa jag att han kunde ju rycka upp sig så han kunde ta dottern. "trodde du att du skulle kunna ta ett avslappnat bad eller?" ja svarade jag o menade på att kl var faktiskt 21 00 nästan... och sa också att jag tycker inte det OK att han är så bakis så sent för att ens kunna ta hand om dottern.. "Jag skiter väl i vad du tycker är OK" fick jag till svar.

Jag har myst med han i stort sett hela dagen o haft dottern.

jag klev upp ur badet och sedan satte jag mig här. Sket i att hämta dottern å han kom ut tillslut.. nu gör han välling.

Hur länge tycker ni det är OK att eran sambo är bakis? det här va inte OK för mig o jag har list att be han dra åt helvete

• Svar på tråden hur länge tycker ni det är OK att er sambo är bakis dagen efter?
  • Ralleröj

det beror ju på hur ofta det sker, alltså är det varje helg?

• Morbid angel

Eftersom sambon väldigt väldigt sällan dricker sig så full att han blir bakis så skulle det för mig vara helt okej.

• Anonym

han åkte även kl 1 igår för han skulle ut

• Anonym

Hmm få se..när man själv varit ute får man gå upp runt elva...så... logiskt sett vid elva..Men det kan man ju drömma om...min kille är likadan och jag blir lika förbannad som du...
    Skulle nog tycka att man ska vara med familjen igen vid senast 13.00

• Anonym (Jurba)

Det kan ju vara svårt att bara sluta att vara bakis sådär med en fingerknäppning?
    När jag har varit ute kvällen innan ligger jag också heeela dagen efter och mår urk, även om jag inte supit mig skitfull.
    Det går väl inte att svara på hur länge man tycker det är OK att sambon är bakis eller?
    Nästa gång kanske det är din tur och då får väl han ta hand om dottern.

• enny signatur

Inte alls faktiskt. han har inte rätt att inte finnas där för vår dotter. ska det ske ska vi vara överens. bakis 21dagen efter så han inte akn ta hand om barnet? han lär druckit udnder daghen...

• Ralleröj

varje helg hade jag inte gillat att det gick ut över mig, men nån gång då och då får man juh ha lite skoj, det kanske är du nästa gång

• yodi

för mig hade det inte varit ok om han inte kunnat ta hand om barnet på hela dagen samt struntat i hur jag kände det.

• Thessia

det är ju svårt att säga exakta klockslag men om min man har vart ute och druckit och mot all förmodan skulle bli bakis så tycker väl jag att man kan använda det som ursäkt fram till ca 16-17 tiden och sedan tycker jag personligen att man inte skall dricka så mycket om man vet att man lätt blir bakis när man har barn.
    Då kan man skaffa en barnvakt över helgen.

Man måste alltid klara av att ta hand om barnen.
    Jag menar tänk om du råkade ut för en olycka i dag, skall inte han ta hand om sin dotter för att han är bakis då?

(¯`°?.¸♥ Elias 2oo7o628 ♥¸.?°´¯)
Svar på tråden hur länge tycker ni det är OK att er sambo är bakis dagen efter?