Inlägg från: Nummerupplysningen |Visa alla inlägg
  • Nummerupplysningen

Amerikanskt pojknamn?

Behöver hjälp med nått bra amerikanskt pojknamn, har hittat jätte många fina namn, men sambon säger nej till alla namnförslag Är inte så långt kvar nu tills Lillen kommer ut så behöver så många förslag som möjligt så kanske det iaf finns ett namn som duger åt herrn här hemma

• Svar på tråden Amerikanskt pojknamn?
  • Nummerupplysningen

Jo Nathan är väldigt fint, gav förslag på det senast idag men fick bara ett "nja" tillbaka, så lär inte bli det heller

• Nummerupplysningen
    Flakey skrev 2008-10-19 22:19:01 följande:
    NathanJulianBlake
    Som det jag skrev ovan, så blev Nathan ett "nja", och Blake blev ett stort nej när jag fråga om det. Men har inte frågat om Julian, men känner jag han rätt så kommer han säga att det är ett "tjejnamn"
  • Nummerupplysningen

Visade nu sambon alla namnförslag som ni har skrivit, inte ett ända dög för "dom var inte vettiga". Själv gillade jag många av namnen, men men, man ska väl va två om ett namn :S

• Nummerupplysningen

Jo jag vet att jag har en riktigt kräsen karl här hemma
    Han har själv inga namnförslag, så man har inget att gå på heller tyvärr

Och inga av era förslag dög för han, även fast jag tyckte många var super läckra

• Nummerupplysningen

Inget som dög, oväntat? Nej
    Frågade han ifall han iaf kan komma på ETT namn, men de kunde han inte, inte ens ett andranamn efter en släkting eller nått dy likt. Kommer väl sluta med att stackarn få heta "namnlös" eller nått

• Nummerupplysningen

Inget som lockar han här hemma Men vi har iaf gjort framateg och bestämt oss för ett andranamn, Lincoln Verkar som att han behöver se barnet själv för att se vad det är för namn so passar på den lilla

Svar på tråden Amerikanskt pojknamn?