Vad har ditt barn på sig idag?
Den gamla tråden skrev jag jämt i för ett tag sen. Nu kan jag inte hitta den så jag gör en ny!
Den gamla tråden skrev jag jämt i för ett tag sen. Nu kan jag inte hitta den så jag gör en ny!
Idag ska hon ha: Strumpbyxor med knasigt mönster från Kapp Ahl (fått av farmor), rosarandig t-shirt från fix (ärvd), fodrade jeans (ärvda) och en vinröd munkjacka från hm (ärvd).
Idag ska han ha bruna mjukis byxor från Esprit, vit kortärmad body från England, randig stickad tröja från England.
Grå o vit randig tröja från Po.p, Mörk blå jeans från H&M, strumpor (gröna med Scobidoo),
Ute-Mönstrad flecce från Po.p, Blå/kritstrecksrandig jacka från Po.p, svarta skor från Vincent och randig mössa Fix.
Ett par rosa strumpyxor (Lindex) och en svart långärmad klänning med hus på. (Lindex)
Fleecebyxor /tröja (POP )och vindbyxor/jacka (POP) mössa (hm) och vantar (ica maxi)
La Lola skrev 2008-10-20 07:13:31 följande:
La Lola skrev 2008-10-20 08:12:05 följande:
Min knatte gick till dagis med jeans, t-shirt och en fleecetröja, strumpor, gympadojor och en tjock fleecefodrad, vattentät höstjacka och mössa. Allt utom ytterkläderna är ärvda tror jag (minns inte om jag själv har köpt jeansen, eller var). Vi bor i Skåne, så det är lite kyligt nu på morgonen men inga minusgradet.