Inlägg från: närtvåblirtre |Visa alla inlägg
  • närtvåblirtre

Bjud in till din blogg här.

I min blogg har jag fixat en "veckans blogg".
    Är det någon som skulle vilja vara med?

Det går ut på att jag lägger upp eran blogglänk på min blogg så att flera kan läsa den, också skriver jag en liten sammanfattning av vad eran blogg innehåller. :)

Om just DU vill vara med, skriv till mig här på familjeliv i ett mejl. :)

• närtvåblirtre

I min blogg har jag fixat en "veckans blogg".
    Är det någon som skulle vilja vara med?

Det går ut på att jag lägger upp eran blogglänk på min blogg så att flera kan läsa den, också skriver jag en liten sammanfattning av vad eran blogg innehåller. :)

Det vore också ett plus om du ville lägga upp min blogglänk på din blogg, men absolut inget måste, men det vore kul. :)
    Du får min blogglänk när du har mejlat mig. :)

Om just DU vill vara med, skriv till mig här på familjeliv i ett mejl. :)

• närtvåblirtre

För er som vill vara med i "veckansblogg/dagensblogg" så har jag en blogg för er där jag lägger upp eran blogg så flera kan läsa vad ni skriver :)

Det är också ett plus om ni som vill vara med länkar till min blogg på din blogg. :) Men såklart inga måsten. Men det är ju alltid kul med flera läsare, eller hur? :)

Du som vill vara med skriv ett mejl till mig så får du också min blogg. :)

• närtvåblirtre

Någon som vill få flera besökare? :)

I min blogg skriver jag om dagens blogg, jag lägger nämligen ut din blogglänk i min blogg så flera kan läsa den. :) Skriver också lite om vad du skriver om i din blogg osv.

Vill du vara med? :)
    Skriv då ett mejl till mig så lägger jag upp din blogglänk inom kommande dagarna.

Det är även ett plus om du vill länka min blogglänk i din blogg, men absolut inga måsten. :)

• närtvåblirtre

För dom som vill få flera besökare får gärna vara med i "dagens blogg" på min blogg.

Du som vill vara med , skriv då din mejl adress till mig i "inboxen" här på fl, och lite om vad du skriver i din blogg. :)

Det är också ett plus om du vill länka till min blogg, men dock inga måsten. :)

Bara höra av dig. :)

• närtvåblirtre

För dom som vill få flera besökare får gärna vara med i "dagens blogg" på min blogg.

Du som vill vara med , skriv då din bloddadress till mig i "inboxen" här på fl, och lite om vad du skriver i din blogg. :)

• närtvåblirtre

Du som vill vara med , skriv då din bloddadress till mig i "inboxen" här på fl, och lite om vad du skriver i din blogg. :)

• närtvåblirtre

• närtvåblirtre

• närtvåblirtre

Vill du vara med i min dagensblogg? :)

Skriv ett mejl till mig här på fl, i inboxen om att du vill vara med. Skriv även din bloggadress och lite om vad du skrev.:)

Så får du också min bloggadress så du kan se när din blogg är med ;)

Hör av dig! ;)

• närtvåblirtre

Vill du få flera läsare? :)

Gå då med i min "dagensblogg". Det innebär att jag länkar din blogglänk på min blogg i ett inlägg som kallas för "dagensblogg".

Om du vill vara med gör du såhär :

Går in på min sida här på fl, skriver i inbox om att du vill vara med och länkar även till din blogg. (även lite om vad du skriver i din blogg)
    Du får då min bloggadress och kan följa den så du kan se när din blogg kommer upp i ett inlägg. :)

Det är också ett plus om du länkar min blogg i din blogg. Men det är inget måste. :)

Hör av dig om du är intresserad! :)

• närtvåblirtre

Vill du ha flera besökare? ;)

Skriv då till mig här på fl i inboxen.
    Jag har nämligen en liten dagens blogg varje dag, det innebär att jag länkar till någonannans blogg som vill vara med och delta. :) Därför bör du också skriva till mig i inboxen om vad du brukar skriva i din blogg och även skicka med blogglänken så jag enkelt kan lägga upp den på min blogg ;)

Det är också ett plus om du vill länka till min blogg i din blogg, så flera läsare vill vara med ;)

Du får också min blogg när du har skrivit i inboxen ;)

Bara höra av dig! ;)

Svar på tråden Bjud in till din blogg här.