• Roisin Dubh

Bjud in till din blogg här.

Istället för att tillåta massor av likadana trådar som endast går ut på att alla länkar till sin egen blogg startas denna samlingstråd och alla övriga stängs.

Använd alltså denna för detta ändamål. Nya som startas kommer att plockas bort och hänvisas hit.

Vi vill samtidigt passa på att påminna om villkoren kring blogglänkar gällande reklam och marknadsföring.

Det är inte tillåtet att (i forumet) länka till en blogg som man har ekonomisk vinning av. Det kan handla om att man t.ex. har annonsering på sin blogg, att man har bloggen som webbutik för saker man säljer, eller att bloggen ligger hos en blogghost där man tjänar på antalet besökare.
    Ett exempel på blogghost där man tjänar pengar på antalet besökare är metrobloggen, därför är det inte tillåtet att länka till sin metroblogg i foruminlägg eller i sidfoten på inlägg (för de som har PLUS).

Blogga på! Glad

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-22 10:14
    ENDAST REKLAMFRITT TACK!

• Svar på tråden Bjud in till din blogg här.
  • Mammis70

Crosstrainern!

Var ett riktigt kap! Jag ska erkänna att jag inte har gått mycket på den under mitt Modifastande för jag är så fruktansvärt trött (njäe det är knappt värt det. Och han var rätt skeptisk inför köpet.

Nu när jag skriver detta. Själv blir jag trött efter 10 minuter. Men jag jobbar på det.

Kollar min blogg!

• Mammis70

mamma till pyret skrev 2008-11-18 23:18:22 följande:

Jag mår inte dåligt.......skriver kanske bara en aning djupt, och lite konstigti vissa personers ögon!?justsolovely.bloggproffs.se
    Hur fugera det här. Jaghar försökt så många gånget skaffa mig en blogg.
  • Mammis70
    Mammis70 skrev 2008-11-18 23:51:03 följande:
    mamma till pyret skrev 2008-11-18 23:18:22 följande:
    Hur fugera det här. Jaghar försökt så många gånget skaffa mig en blogg.
    Försök hjälpa mig med detta.
Svar på tråden Bjud in till din blogg här.