• Roisin Dubh

Bjud in till din blogg här.

Istället för att tillåta massor av likadana trådar som endast går ut på att alla länkar till sin egen blogg startas denna samlingstråd och alla övriga stängs.

Använd alltså denna för detta ändamål. Nya som startas kommer att plockas bort och hänvisas hit.

Vi vill samtidigt passa på att påminna om villkoren kring blogglänkar gällande reklam och marknadsföring.

Det är inte tillåtet att (i forumet) länka till en blogg som man har ekonomisk vinning av. Det kan handla om att man t.ex. har annonsering på sin blogg, att man har bloggen som webbutik för saker man säljer, eller att bloggen ligger hos en blogghost där man tjänar på antalet besökare.
    Ett exempel på blogghost där man tjänar pengar på antalet besökare är metrobloggen, därför är det inte tillåtet att länka till sin metroblogg i foruminlägg eller i sidfoten på inlägg (för de som har PLUS).

Blogga på! Glad

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-22 10:14
    ENDAST REKLAMFRITT TACK!

• Svar på tråden Bjud in till din blogg här.
  • noorah

Iskall Öl skrev 2008-12-05 17:16:21 följande:

OT: vet någon hur man på blogg.se kan få så att det alltid står i slutet av ett inlägg "// mig" t.ex eller "puss o kram" eller nåt?
    gå in på www.designadinblogg.se/ där kan du se hur man gör + tusen andra coola saker när det gäller design..

OBS! inte min blogg!
  • Iskall Öl
    noorah skrev 2008-12-05 17:52:43 följande:
    Iskall Öl skrev 2008-12-05 17:16:21 följande: gå in på www.designadinblogg.se/ där kan du se hur man gör + tusen andra coola saker när det gäller design..OBS! inte min blogg!
    Ah just de! Glömmer alltid bort den sidan tack!
    CLUBEN!!!! ♥ thiindra.blogg.se
  • Iskall Öl
    noorah skrev 2008-12-05 17:52:43 följande:
    Iskall Öl skrev 2008-12-05 17:16:21 följande: gå in på www.designadinblogg.se/ där kan du se hur man gör + tusen andra coola saker när det gäller design..OBS! inte min blogg!
    Var tydligen flera som undrade det där utan att det fanns fakta om de men tack iaf! Hittade annat intressant.
    CLUBEN!!!! ♥ thiindra.blogg.se
  • Charlita

Min kamp om rättvisa efter att ha blivit sexuellt utnyttjad av min styvfar som barn.
    Jag tänker flytta härifrån ensam men skit samma jag måste bort i från Göteborg..

www.snigelbebis.blogg.se

Svar på tråden Bjud in till din blogg här.