• SilentStar

Stirrande fjortisar!

ÄR så satans trött på alla fjortisar med mindrevärdeskomplex. Åker en buss till jobbet varje dag där det alltid sitter en massa gymnasietjejer.

Allt som oftast så sitter där nån som bara råstirrar på en med arg blick, och när man tittar på dem så fortsätter de ändå att stirra. Vad tusan ska man göra. Har inte lust att ställa till med en scen heller så man säger ju inget, men det är så himla irriterande! Har de inget annat att göra?

• Svar på tråden Stirrande fjortisar!
  • nickefiki

Varför tror du att de stirrar så på dig?

• lunkentuss

Hej, vill du ha hjälp med nåt? Kan man ju fråga hehe

• violet

Bara ignorera antar jag. Det är ju de som gör bort sig liksom.

• SilentStar
    nickefiki skrev 2008-10-20 12:00:59 följande:
    Varför tror du att de stirrar så på dig?
    inte vet jag, men det är satans irriterande...
  • Miss Cee

Testa att titta på henne med ett stort leende och lägga huvudet på sne, och låtsas att hon är den sötaste lilla fjortis du sett.

Don´t get mad, get even.

• SilentStar
    himmelsflickan skrev 2008-10-20 12:01:16 följande:
    Hej, vill du ha hjälp med nåt? Kan man ju fråga hehe
    hehe ja det hade jag ju kunnat göra faktiskt
  • SilentStar
    violet skrev 2008-10-20 12:01:22 följande:
    Bara ignorera antar jag. Det är ju de som gör bort sig liksom.
    Ja, jag försöker ju ignorera det, men dte är svårt med den här känslan av att känna sig uttittad...sen ka nman ju inte heller låta bli att titta tillbaka lite snabbt för att se ifall de slutat och så märker man att de fortfarande stirrar..då kokar man..Skrikandes
  • SilentStar
    Miss Cee skrev 2008-10-20 12:01:51 följande:
    Testa att titta på henne med ett stort leende och lägga huvudet på sne, och låtsas att hon är den sötaste lilla fjortis du sett.Don´t get mad, get even.
    Ha ha..imorse funderade jag starkt på om jag skulle göra nån ful grimas mot tjejen, men det hade känts lite overkill och barnsligt..
  • violet
    SilentStar skrev 2008-10-20 12:03:05 följande:
    Ja, jag försöker ju ignorera det, men dte är svårt med den här känslan av att känna sig uttittad...sen ka nman ju inte heller låta bli att titta tillbaka lite snabbt för att se ifall de slutat och så märker man att de fortfarande stirrar..då kokar man..
    Haha jag vet. Jag känner likadant. Har deras föräldrar inte lärt dom att man inte ska stirra på folk liksom?
  • Okaa san

jag stirrar tillbaka eller suckar högt så dom fattar att dom borde dra..:D

Life i fragile
Svar på tråden Stirrande fjortisar!