• omme

Vänner

Sitter hemma och kollar på vänner-avsnitt. För tillfället ser jag på det avsnittet där Joey och Chandler utmanar Monica och Rachel i en frågesport där det slutar med att killarna vinner tjejernas lägenhet. Detta är nog det bästa och roligaste avsnittet, tycker jag iaf.
    Vilka är era favoritavsnitt?

• Svar på tråden Vänner
  • Hera78

Vet inte om det går att välja ut ett enda... men avsnittet där Joey påstår sig kunna prata franska är ju för jäkla roligt

• omme

Hahaha! Ja, de båda är bra de med och det är som du säger Hera78, det är svårt att välja ett.

• Dino78

Åh...svårt välja...den när Chandler ska sluta röka och bikr så där kvinnlig för att det är för kvinnor och det när alla får reda på att Chandler och Monica har ett förhållande för att Phoebe ska försöka förföra Chandler. haha, det är så jävla roligt!
    Snart dags plöja igenom alla igen tror jag!

DIF i själ och hjärta
  • Nina1982

Haha ja de är ju så sköna! Jag gillar alla men ett som jag såg igår kväll från en av boxerna var när ross o rachel ska skilja sig och vill få det annulerat först och joey låtsas att han har en porsche.
    haha sånt skönt avsnitt.

• twentynine

Det här var lätt Det allra bästa är abslolut när Ross "is fine" och lagar fajitas!

"It must be the pressure of entertaining"
    Ross är alltid fantastisk men det här är bara så kul!

• vackrastarflow

såååå svårt att välja!

en favorit är när Rachel och Monica tävlar mot Chandler och Joey om lägenheten

• omme

"Den med rutinen" är ju också sååå rolig. Monicas och Ross dans på nyårsfesten är en riktig 5-poängare =)

• vackrastarflow
    vackrastarflow skrev 2008-10-20 21:02:55 följande:
    såååå svårt att välja!en favorit är när Rachel och Monica tävlar mot Chandler och Joey om lägenheten
    insåg att det var den du pratade om i TS

jag gillar den när Ross har blekt tänderna
  • DevilsDaughter

Så svårt att välja. Men det roligaste är nog när Rachel berättar för sin pappa att hon är gravid och han sedan skäller ut Ross framför sin flickvän Mona som inte visste att Rachel var gravid.

Svar på tråden Vänner