• wholelottarosie

Unga morsor i södra stockholm?

Finns ni där ute? Själv är jag 19 (89:a) och bor i Östberga med min sambo och vår dotter som är 2 månader. Känner mig totalisolerad om dagarna då jag inte känner NÅGON runt min ålder som har barn och skulle gärna vilja komma i kontakt med någon som man kan umgås lite med :) Finns ni?

• Svar på tråden Unga morsor i södra stockholm?
  • yohanna

vad trist att du känner dig isolerad om dagarna!
    jag är 22 och har en son på 1½,hittar gärna nya kompisar att leka med =)

• wholelottarosie

Vad kul! :) vart bor du någonstans? :)

• yohanna

jag bor i haninge,skriv i gb istället om du vill =)

• anettef

vi flyttar till solberga, vid älvsjö typ, nästa helg!
    iofs jobbar jag på vardagarna, men annars har jag inget för mig.
    är 20 och har en son på 18 månader :)

• Fluss

Hejsan hejsan, jag är 21 bor i Haninge och har en liten kille på 15månader.
    Iofs så jobbar jag med på vardagarna men nya lekkamrater är alltid kul =)

• Dolce Vita

Hej, Jag är 22 o har en dotter på 7 månader. Bor i Hökmossen/Telefonplan. Vi träffas gärna någongång =)

• yohanna

fluss: vart i haninge bor ni?

• Isabelle080808

Hej är 23 (24 den 18:e november) har en dotter på 5år. Fick henne som 18åring. Och nu en till stor tös som 23åring da..=) Bor i Botkyrka "Alby"

//Emma

What Goes Around Comes Around
  • Caamillaa

Och jag finns också.. 19 år och har en tös på 2 månader. Bor i Tullinge.

• AnnaT

Hej jag bor i enskededalen och är 19 och har en son på snart 7 månader

• idacathrine

Hejhej jag bor i Stureby!
    Min dotter är 1 år och jag kommer att vara hemma till augusti.

• wholelottarosie

Hej allihopa! Va kul att ni är så många:) det är frittfram att skriva i gb om ni vill börja umgås med oss :)

• SomeOone

Synd att jag ej knde hänga med i den här tråden mer, Flyttade till norrland (Sundsvall) närmare sagt, Innan bodde vi i Sthlm
    Hökarängen/Farsta , Är 18 år och jag och min sambo har en son på 2½ år och väntar vårat andra barn nu som väntas komma ut i april.
    Ska till sthlm och fira jul med sambons föräldrar, så vi försöker ju vara där rätt så mkt ändå eftersom min mamma och sambons föräldrar bor där Ha det bäst Allihopa...

• sussieMäkynen

Hejheej jag bor i nacka och är 19 år(89)Har en son på 4 månader:D Vill jätte gärna fika med andra unga mammor:D

• Emily

Hakar på här med, är ensamstående mamma på 22 år, bor i hägersten, jobbar om dagarna men är ledig helger och oftast efter 16 på vardagar :)

• tjoohalia

skriver här jag med, fast jag kanske är för gammal (det kändes konstigt att skriva?) jag är 23 år, har en son på 6månader som heter Wilhelm. vi bor i farsta
    känner nästan ingen här i sthlm, skulle vara kul att träffa andra mammor och barn :)

Svar på tråden Unga morsor i södra stockholm?