Inlägg från: firewalkwithme |Visa alla inlägg
  • firewalkwithme

Vad lyssnar du på just nu?

Superior skrev 2008-10-23 00:10:05 följande:
    Ja den är verkligen jätte bra. Det är faktiskt sällan man hittar en platta där precis alla låtar är bra.Men då och då dyker dom upp Nordpolen - Reglerna Har Ändrats
    Och han är debutant också! Vad månde det bliva!

Nordpolen - En meter under marken (alltså texterna är som Broder Daniel på svenska, älskar )
  • firewalkwithme

Nordpolen - Under (och dom ser mig bevittna under/när jag ser på hur åren går under/du borde skratta mer säger dom/som inte ser hur meningslöst det är)

*kärlek*

• firewalkwithme
    Superior skrev 2008-10-23 00:21:45 följande:
    Jag börjar också bli lite småkär nu och jag har inte ens sett honom live ännu Jag undrar hur det här ska sluta Nordpolen - En Meter Under Marken

Nordpolen - Ingen Poäng
  • firewalkwithme
    Superior skrev 2008-10-23 00:28:38 följande:
    Såg nu att han har lyckats ta sig in på plats 8 på min Last Fm lista, och detta bara på ett par dagar Nordpolen - Vem har sagt
    Han har visst råkat bli mest lyssnade i min itunes (skäms lite igen) har gått förbi min ständiga 1:a Just Like Honey . Skyller på att jag har en nästan ny dator så att räkningen var nollställd!

Nordpolen - Vem har sagt
  • firewalkwithme
    firewalkwithme skrev 2008-10-23 00:31:54 följande:
    Han har visst råkat bli mest lyssnade i min itunes (skäms lite igen) har gått förbi min ständiga 1:a Just Like Honey . Skyller på att jag har en nästan ny dator så att räkningen var nollställd! Nordpolen - Vem har sagt
    Han är visst den andra mest lyssnade också (skäms lite mer ). Just Like Honey ligger numer på en hedrande tredjeplats!
  • firewalkwithme

Jesus and Mary Chain - Just Like Honey (reparerar skadan! )

• firewalkwithme

Usch ja, ska också upp klockan 6, är på praktik. Rätt kul i och för sig!

Jesus and Mary Chain - Just Like Honey (reparerar lite mer och avslutar med att spela den här en gång till )

• firewalkwithme

Spiritualized - Lord Can You Hear Me?

• firewalkwithme

Jesus and Mary Chain - April Skies

• firewalkwithme

Jesus and Mary Chain - Head On

Svar på tråden Vad lyssnar du på just nu?