Sjukskriven för ryggont hur blev ni det ??
Jag ska till läkaren i morgon. Var min BM som bokade in en tid till mig när jag sa att jag börjat få så grymt ont i ryggen har haft det en tid men gått på vattengympa de senaste 3 månaderna men nu börjar det bli jobbigt. Den sissta veckan har jag inte kunnat sova en hel natt utan att det gör ont varje gång jag vänder mig.
Hade sökt HP men blev nekad har nu fått pussla ihop allt själv för att kunna få gå hem nästa vecka fick tömma mina semesterreserver och ta hela november med FP. Ska ha den 8 december men mon kropp orkar inte mer.
Hur har ni andra som fått er sjukskrivning beviljad haft det, är rädd att jag bara kommer bli stämplad gnällig. Min chef sa att hon nästan inte fick sitt beviljat när hon väntade barn men hon fick sin HP beviljad fullt ut och vi jobbar på samma jobb. BM tyckte att det var bättre att jag gick till läkaren och berättade om hur jag har ont osv så kanske jag kan bli sjukskriven istället men förvänta dig inget sa hon.
Nu har mitt HB som jag skrev i en annan tråd gått ner till 104 så nu mår jag som sagt va inte så vidare bra.....