• Anonym (undrande)

sexnoveller

Vet någon vart man kan få tag i några smarriga att läsa upp för sin man?
    Jag har googlat som en tok och hittar ingenting bra.. Någon som kan hjälpa mig?

• Svar på tråden sexnoveller
  • Anonym (undrande)

ingen?

• Hallonjuice

www.sexnovell.se/ hittar du inten novell där som du får igång kåtheten med då fan får du söka vård :D..kan vara litte svårt att hitta blandade teman men sög på ett och väl i en katigori så kan du hitta till slut mkt bra noveller

• Kamme

... läsa upp för sin man ...

hmmmmm, den tanken har aldrig slagit mig, att läsa upp en sexnovell för någon annan...

• Anonym (undrande)

Min man älskar när jag berättar lite fantasier och så som jag har. men jag är inte så duktig på att gå in på detaljer direkt.. så jag tänkte att jag kunde läsa upp en novell som är nära till min egen fantasi så hoppas jag på att inte hinna läsa klart..

Kamme skrev 2008-10-21 14:31:51 följande:
    ... läsa upp för sin man ...hmmmmm, den tanken har aldrig slagit mig, att läsa upp en sexnovell för någon annan...
  • Anonym (undrande)

Att det ska vara så enkelt..
    haha... ja ja.. ska leta som en tok nu då..

Hallonjuice skrev 2008-10-21 14:27:59 följande:
    www.sexnovell.se/ hittar du inten novell där som du får igång kåtheten med då fan får du söka vård :D..kan vara litte svårt att hitta blandade teman men sög på ett och väl i en katigori så kan du hitta till slut mkt bra noveller
Svar på tråden sexnoveller