• Anonym (Bea)

Svider det för er när ni kissar efter sex?

Jag har aldrig kissat direkt efter sex tidigare, men har nu drabbats av återkommande UVI och har börjat med det nu. Men det svider så fruktansvärt om jag kissar direkt efter, ska det göra det eller är det nåt på tok?

Hur känns det för er?

• Svar på tråden Svider det för er när ni kissar efter sex?
  • Anonym

Japp. det svider när jag kissar direkt efter sex. Gör det ändå, eftersom jag är rädd för UVI

• Anonym

ja det händer. men det kan vara irritation i slidan men oxå Uvi kolla upp det. inte kul att gå med.

• Anonym (Bea)

Nepp, jag vet att det är skitjobbigt med UVI, men det är just efter sex som det svider.

• Anonym (Bea)

Så det är helt normalt att det ska svida? Är det för att man blir lite sårig eller?

• Anonym

Vet inte varför det svider. Men för mig svider det olika mycket olika gånger. Vet inte varför. Men oftast så svider det direkt efteråt när jag kissar.

• Anonym (????????)

UVI`````??????????????

• Anonym (Bea)

Anonym (????????) skrev 2008-10-21 22:14:51 följande:

UVI`````??????????????
    Urinvägsinfektion.

Okej, men det är alltså inget att oroa sig för då! Det blir väl irriterat där efter "gnuggandet"
  • Quiet thoughts
    Anonym (Bea) skrev 2008-10-21 22:16:27 följande:
    Anonym (????????) skrev 2008-10-21 22:14:51 följande: Urinvägsinfektion.Okej, men det är alltså inget att oroa sig för då! Det blir väl irriterat där efter "gnuggandet"
    Ja jag har haft UVI en enda gång och det var som att pissa tggtråd kan jag säga. Det kom bara 2-3 droppar o blod.
  • Anonym (Bea)

Quiet thoughts skrev 2008-10-21 22:20:02 följande:

Ja jag har haft UVI en enda gång och det var som att pissa tggtråd kan jag säga. Det kom bara 2-3 droppar o blod.
    Jo jag har haft det 3 gånger men det kom inget blod i alla fall, men ont gör det. Det gör lika ont när jag kissar efter sex som när jag hade UVI.
Svar på tråden Svider det för er när ni kissar efter sex?