mens/blödning men gravid?
hej,
ja bara undrar, någon som har mens men är gravid?
eller haft mens/blödning den första månaden då dem blivit gravida o mensen slutat månaden efter?
hej,
ja bara undrar, någon som har mens men är gravid?
eller haft mens/blödning den första månaden då dem blivit gravida o mensen slutat månaden efter?
har inte haft det men det är vanligt att man blöder i början på grav så länge du inte börjar få klumpar!
Jag undrar samma sak:) hehe skrev precis ett inlägg. Undrar nämnligen om det kanske har hänt mej nu. Om jag är gravid så skulle ja vara i vecka 3 och det känns lite tidigt att känna av graviditeten redan då. Men om jag fick mens ändå så borde jag vara i vecka 6, och de stämmer mer in på allt jag känner. Yr, trött illamående osv.
Jag hoppar också in här! Min mens var konstig förra månaden, blödde mindre och få dagar. Dessutom kom den en vecka för sent. Fick mens i morse men blöder fortfarande lite och jag brukar ha rätt mycket. Dessutom har jag haft rosa flytningar två dagar före mens både den här månaden och förra. Är bara lite rädd att om jag testar nu så kommer jag hålla på testa varje månad haha :)
Jag undrar oxå. Fick "mens" en vecka tidigt och blödde bara några droppar i sex dagar. Brukar ha rikligt med mens annars och mycket mensvärk. Hade inte värk under blödningarna, men hade ont igår när mensen slutat...
min svägerska hade "mens" 3 ggr innan hon fattade att hon var gravid. alltså plussade i 3e månaden.
kolla min sida. det ni klurar över ..hände mig. :)
känner mig inte ETT DUGG gravid....så nu börjar jag ana att jag kankse fått missfall tidigt ändå, o testet visa plus för jag har hormoner kvar i kroppen. har ju inte haft ont men det behöver man ju inte ha heller har jag läst.
guld lock skrev 2008-10-23 10:56:42 följande:
Skulle haft mens den 7 okt och trodde den kom tidigt den 4. Men det var tydligen bara nån blödning man kan ha i början av grav.
Själv väldigt förvirrad så jag förstår om inte du förstår riktigt. testet jag tog den 4 var antagligen för tidigt för att se att det tagit sig, antar jag.
Jag har haft bruna så kallade spottings sedan den 19 okt och idag den 24 fick jag en mens liknande blödning, jag blöder inte mycket och så här har jag aldrig haft det innan utan brukar alltid blöda en hel del. Sedan testa jag mycket svagt idag på BIM+1 så jag vet inte hur jag ska tolka detta.
Får vänta och se hur länge denna blödning håller på men undrar om jag är gravid ..hmmm