• Anonym (6)

Tror min pojkvän kan vara bög.

Bögar ligger INTE med tjejer! I så fall är han möjligen bisexuell. Men jag kan inte förstå hur du kan sätta en etikett på en kille som inte vill ha sex-ställningar som just du vill?

• Anonym (6)
    SarahA skrev 2008-10-22 10:48:44 följande:
    Svar på #6Anonym (6) skrev 2008-10-22 10:45:40 följande:
    De flesta trådar här på FL spårar ur på ett eller annat vis till slut. Strunt samma om hon satte en s.k. 'etikett'. Hon är orolig och ville ha svar på frågan, alla förstår vad hon ville ha sagt och hon menar säkerligen inget illa med det. Vissa här inne har verkligen sina taggar utåt på heltid.
    Sa jag något olämpligt eftersom du surnade till?
  • Anonym (6)
    Anonym skrev 2008-10-22 12:57:02 följande:
    hehe, ja det kanske är min andedräkt det beror på... som sagt jag vill ha råd och tankar, det tackar jag för. Killen o jag är liksom särbos också, så vi träffas ju inte varje dag och eftersom vi inte varit tillsammans så länge så tycker jag det borde vara mer glöd... under semestern när vi träffades konstant i fyra veckor blev det inte mycket sex överhuvudtaget, så det är många små saker jag funderat på...
    Det kanske bara är så att han gillar vissa ställningar. Och att han kanske har låg sexdrift. Jag menar bara att alla är stöpta i olika mallar. Tycker du skall sätta dig med honom och prata om dina funderingar.
Svar på tråden Tror min pojkvän kan vara bög.