• SarahA

Tror min pojkvän kan vara bög.

Ett förhållande handlar om att ge & ta, du går med på att göra det bakifrån, och då får ju han 'offra' sig att kanske köra missionären emellanåt.

Sätt er ner och prata över en middag, såklart ska du inte fråga honom om han är homosexuell om det inte känns lägligt, han kan ju ta det fel också. Men säg att du känner att ert förhållande är lite stelt, att du gärna skulle uppskatta lite mera gos och beröring och att ud känner dig orolig och otrygg. Fråga honom om det är något som tynger honom och att han faktiskt kan berätta vad det än är för att du kommer lyssna.

Jag personligen tror inte han hade varit med dig om han nu var homosexuell eftersom man då inte alls tänder på kvinnor. Men han kan ju vara bisexuell i så fall. Fast bara för att han vill köra bakifrån och inte är lika gosig behöver det ju inte tyda på det.

Kanske han som är osäker på vad han känner bara..
    Bästa sättet är genom kommunikation, prata prata prata!

• SarahA
    Svar på #6

Anonym (6) skrev 2008-10-22 10:45:40 följande:
    Bögar ligger INTE med tjejer! I så fall är han möjligen bisexuell. Men jag kan inte förstå hur du kan sätta en etikett på en kille som inte vill ha sex-ställningar som just du vill?
    De flesta trådar här på FL spårar ur på ett eller annat vis till slut. Strunt samma om hon satte en s.k. 'etikett'. Hon är orolig och ville ha svar på frågan, alla förstår vad hon ville ha sagt och hon menar säkerligen inget illa med det.
    Vissa här inne har verkligen sina taggar utåt på heltid.
  • SarahA
    Svar på #9
    Anonym skrev 2008-10-22 10:51:55 följande:
    Jag har en magkänsla bara, sen finns det bögar som ligger med tjejer och skaffar barn med tjejer innan de kommer fram att de är homosexuella, jag vet om en som var tillsammans med en tjej i över tio år och fick en massa barn innan hon kom på att han var bög så det kanske är det som har satt igång tankarna. Jag älskar verkligen honom men är rädd för att bli "blåst" helt enkelt. Han verkar ha bra självförttroende i sängen, han tar intiativ o grejar, men kanske han har svårt för just närheten...
    Gumman, det bästa vore ju såklart att prata med honom om hur du känner. Ni verkar ju ha en del att prata om
  • SarahA
    Svar på #11
    Anonym skrev 2008-10-22 11:07:29 följande:
    haha, jo du har nog rätt men det är kanske inte så lätt att ta upp o prata om det, speciellt inte när han är homofob... skulle han vara minsta dragen till killar så skulle han aldrig erkänna det.... det är det som gör det så svårt..
    Men prata inte om 'det', prata om er i största allmänhet, fråga varför han inte gillar att vara så närgången tex
Svar på tråden Tror min pojkvän kan vara bög.