Tror min pojkvän kan vara bög.
..precis vad du menar. Känner likadant. Och har haft funderingar i samma banor.
Jag frågade honom faktiskt för några månader sedan, typ: är du bög eller?! Neej sa han bara..hm. Han var väldigt nära o visade mycket känslor i början av vårt förhållande, nu finns där knappt någonting. Och jag saknar den person han var då. I början. Nu tar han inte på mig alls. Jag har gång på gång försökt förklara hur viktigt det är för mig med närhet, men det verkar gå in genom ena öra o ut genom andra. Han kramar sällan på mig, har inte kysst mig på typ ett år. Bara ett par snabba torra pussar när han går till jobbet o när han kommer hem. Mer som att han måste. Inte för att han vill. Sex har jag fått tvinga mig till. Och då är det ett snabbt ligg som gäller, inga känsloyttringar här inte. I början kunde vi knappt få nog av varandra. Vad var det som hände?? Och visst får det en att bli fundersam, och det får självförtroendet att dala radikalt. När han dessutom hellre sitter o porrsurfar vid datorn på kvällarna än kryper ner hos mig. Någon av oss måste det ju vara fel på. Nu har jag tagit tag i vikten, kanske kan det vara boven i dramat..att han har svårt att tända på mig. Jag måste ju göra vad jag kan för att bidra till ett bättre samliv. Annars får jag gå här o våndas o vara ledsen fan vet hur länge... Vill han fortfarande inte ha mig när jag blivit smal o nöjd med mig själv, så kan han dra dit pepparn växer!