• Anonym

Tror min pojkvän kan vara bög.

Har varit tillsammans med min kille i snart ett år och det mesta funkar bra mellan oss. men han är inte så gosig och vi kysser knappt varandra, blir en snabb puss då o då, ett par kyssar innan vi har sex. men oftast är det lite pill och sen ska vi ha sex och Alltid bakifrån... Inte analt men ändå bakifrån... Vi har aldrig kört missionären... Blir ju inte så intimt då... Frågade honom om det en gång men han tyckte det var tråkigt. Missionären är väl kärlek? Kan man komma närmare varandra än så?

Jag vet inte, kan liksom inte fråga honom heller, han har haft flera långa förhållanden förut men de har ju tagit slut och kanske beror det på att han är bög... Jag vet inte, hur fan får man reda på det? Vill liksom inte få reda på det om typ tio år... Är det någon som är i samma sits eller bara har ett gott råd?

• Svar på tråden Tror min pojkvän kan vara bög.
  • Anonym

om han har svårt för närhet och intimitet kanske det snarare beror på okunskap, att han är oerfaren trots långa förhållanden och kanske att något har hänt honom i ung ålder? han kanske är offer för övergrepp? Vad vet du om hans förflutna?

• Anonym

Jag har en magkänsla bara, sen finns det bögar som ligger med tjejer och skaffar barn med tjejer innan de kommer fram att de är homosexuella, jag vet om en som var tillsammans med en tjej i över tio år och fick en massa barn innan hon kom på att han var bög så det kanske är det som har satt igång tankarna. Jag älskar verkligen honom men är rädd för att bli "blåst" helt enkelt. Han verkar ha bra självförttroende i sängen, han tar intiativ o grejar, men kanske han har svårt för just närheten...

• Anonym

haha, jo du har nog rätt men det är kanske inte så lätt att ta upp o prata om det, speciellt inte när han är homofob... skulle han vara minsta dragen till killar så skulle han aldrig erkänna det.... det är det som gör det så svårt..

• Anonym

ja jag ska försöka...

• Anonym

hehe, ja det kanske är min andedräkt det beror på... som sagt jag vill ha råd och tankar, det tackar jag för. Killen o jag är liksom särbos också, så vi träffas ju inte varje dag och eftersom vi inte varit tillsammans så länge så tycker jag det borde vara mer glöd... under semestern när vi träffades konstant i fyra veckor blev det inte mycket sex överhuvudtaget, så det är många små saker jag funderat på...

• Anonym

haha, ska prova det Kössen! ; )

• Anonym

jag tror inte det beror på din vikt...  mitt förhållande kommer ta slut, vi har ingen kemi, jag måste ha närhet o en massa kärlek... pussar o kramar o gos o gärna sex ett par gånger i veckan...

• Anonym

Ja men då vill han väl bara ha sex på sitt sätt när det passar honom eftersom, han inte gillar att pussas eller kramas...

• Anonym

Han kanske gillar dej men helt enkelt inte tänder på dej.

• Anonym
    Svar på #32
    som sagt tidigare i denna tråd så finns det killar som visst har sex med tjejer om de typ förnekar för sig själva vad de har för läggning.  oj då vad stora bokstäver det blev.
  • Anonym
    Anonym skrev 2008-11-02 11:52:38 följande:
    Svar på #32som sagt tidigare i denna tråd så finns det killar som visst har sex med tjejer om de typ förnekar för sig själva vad de har för läggning.  oj då vad stora bokstäver det blev.
    Ja självklart är det så så jag fattar inte vad en del menar med att en bög inte skulle ha sex med en tjej. Finns ju massa smygbögar eller de som förnekar för sig själva att de är bögar..
    Inte för att jag vet hur det är med din kille. Men hur som helst tror jag du behöver mer närhet för att må bra. Om det är så här redan nu efter ett år, hur ska det bli sen?
  • Anonym
    Svar på #34
    tack för ditt svar, det är slut nu... vet inte om han är bög eller inte men ja, jag behöver mer närhet.
  • Anonym

Det var säkert det bästa. Lycka till med allt!

Svar på tråden Tror min pojkvän kan vara bög.