• Aaattans Marie

Rödhårig - temperament?

Hej!

Min dotter är rödhårig om man får ibland kommentarer om "då blir hon en temperamentsfull tjej" etc. Jag tror inte ett skvatt på att hårfärgen styr detta - även om hon faktiskt är både envis och temperamentsfull (vilket min blonde son inte är).

Är du själv rödhårig eller har ett rödhårigt barn? Vad säger du? Ska se om jag statistiskt kan motbevisa dem

Är du rödhårig och har hett temperement - välj då detta alternativ även om du inte tror på att hårfärgen har betydelse.

♥ Oscar 030706 & Thea 071128 ♥ Fattig är den som ständigt önskar sig mer...
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Rödhårig - temperament?
  • Aaattans Marie
    CalleNalle skrev 2008-10-22 14:03:08 följande:
    "Öva dig på blondiner, gift dig med brunetter, och ha rödhåriga som älskarinnor"
    Tur att det finns hårfärg då... så man kan bli gift eller älskarinna om man så önskar

Piixelslyna: kolla in länkarna från Atamon.
    ♥ Oscar 030706 & Thea 071128 ♥ Fattig är den som ständigt önskar sig mer...
  • Iroyg

De rödhåriga personer jag känt/känt till har alla varit lugna och försynta, nästan åt det mesiga hållet. Har aldrig träffat en temperamentsfull "rödhåring"...

¨~ Molly och Meja ~¨
  • pixiewing

Rödhårig man som är världens lugnaste i alla situationer! :D

Sebastian 080301
  • Tecken

Pixelslyna: Förstår inte frågan - vad och åt vilket håll?

• ming

De flesta rödhåriga som jag känner är ganska lugna och tysta av sig.
    Men jag tror knappast att hårfärgen har något med personligheten att göra, kanske mer då hur de uppfattas av andra.

• Thalis

Tror inte på detta!
    Min son är blond /rödlätt och visst har han temperament, men det beror nog på att hans mamma är latina

Mas falta la sal en la comida, que yo en FL.
  • Ciliaja
    Thalis skrev 2008-10-22 14:18:04 följande:
    Tror inte på detta!Min son är blond /rödlätt och visst har han temperament, men det beror nog på att hans mamma är latina
    Skrattande
    Dude, that's totally awesome (and I mean that in a totally non-sarcastic way).
  • Dixie

min mans båda syskon är rödhåriga och har ett "hett temprament" - medan min man är blond och mycket lungnare än sina syskon, så i ders fall stämmer det!

• skrotrumpan

Min dotter på 4 är rödlätt och hon har humör och temprament.
    Min faster är rödhårig och har också ett hett temprament.

Lyckligt gift med den stora kärleken och mamma till två perfekta flickor!
  • MichelleN

Har en inom familjen som har ett rödhågtig barn med väldigt hett temprament

• Quiet thoughts

Jag är rödlätt och har ganska hett temp.
    Kände förr en riktigt rödhårig tjej.
    Hon gav folk på käften hursomhelst hon och var allmänt hetlevrad.

• KristenTjej84

De i min släkt som har rött hår är alla lugna som filbunkar..förutom min mormor men henne kan man inte kalla för rödhårig..då hennes hår är mestadels brunt med bara lite rött i..HON har temperament dock kan jag lova.

• jen82

Båda mina barn är rödhåriga. Dottern mer än sonen. Dottern är lugn, men envis. Sonen har alltid varit väldigt lugn och försiktig, men har också vilja. Jag är inte rödhårig, men envis, så hon kan ju brås på mig

• köttbullelydnad

Har inga barn, och har själv inte ett rött strå i huvudet (blond). Däremot har jag ett sjusärledes humör

• Kakan83

Vet inte riktigt vad jag tror men både jag, min son, min bror och min pappa har väldigt hett temprament och vi är rödhåriga. (Jag rödlätt)

Oliver - ab imo pectore
  • Morbid Mistress

Både maken och yngsta barnet är rödhåriga och båda är väldigt lugna av sig.

Det som skrivs på Internet stannar på Internet
Svar på tråden Rödhårig - temperament?