• Anonym

det kom bajs :-(

klart det blir bajs, det är ju analen ni har sex....

• Anonym
    Spökpappan skrev 2008-10-22 20:53:53 följande:
    Du kan ju testa ett lavemang innan... hur äckligt som helst men du blir lika tom i tarmen som Valfri Big Brother bimbo är i huvudet!
    hahah
    jag har analsex ofta, flera gånger i veckan, och har aldrig testat lavemang. Ingen aning, det funkar säkert, men jag tycker det verkar läskigt. Men som alla säger, töm tarmen innan, och går inte det så är det inte så mycket mer att göra åt saken. Lev med det, helt enkelt
  • Anonym

Ni som tömmer tarmen, hur länge innan analsex gör ni det?

Att bajsa strax innan analsex känns inte så fräscht det heller...

• Anonym

töm tarmen!!! jag har varit i din sitvation, min ambo o jag satt o titta på film, plötsligt vart vi jätt.. kå.. o började.. o det slutade med att vi hade analsex o ( då kan man ju inte säga -jag måste bara tömma tarmen älskling-jag kommer snart..) på morgonen upptäckte min sambo nåt brunt på soffan o det luktade ba.... gud vad jag skämdes, vi har 4 barn tillsammans o det var en himla tr att dom ej upptäckte det..

• Anonym

ja jag kunde skyllt på barnen.. men det var ju bara jag o min sambo so visste vad vi hade gjort,,
    igentligen ska man ju inte skämas, hur många har inte varit i samma sitvation när dom fött barn o inte hunnit tömma tarmen,, ena förlosningen kom det ut en stor bajsis när jag krystade, o då var ju min sambo med

• Anonym

Jag brukar oftast känna om det är läge eller ej, och ett tips kan vara, även om det är jätteosexigt, att ta en kleenex å dra över snoppen på honom innan man tänder lampan, hinner kolla, han går på toa etc.

• Anonym

Men vad tror ni? Att det tillverkas rosa hubba bubba i skitan? Självklart finns det risk för bajs på kondomen vid aalsex. Är man beredd att stoppa kuken där får man nog vara beredd att få den lite skitig också. Spelar väl ingen roll. Kasta kondomen direkt efter eller tvätta ballen. Det är hur normalt som helst. Lavemang var och varannan dag är inte nyttigt och om man blir kåt ska man då säga till sambon att boka tid för sex om tre timmar så du hinner ta ett lavemang? Nej ska man ha analsex får man ta det för vad det är!

• Anonym
    Anonym skrev 2008-10-23 15:28:09 följande:
    Men vad tror ni? Att det tillverkas rosa hubba bubba i skitan? Självklart finns det risk för bajs på kondomen vid aalsex. Är man beredd att stoppa kuken där får man nog vara beredd att få den lite skitig också. Spelar väl ingen roll. Kasta kondomen direkt efter eller tvätta ballen. Det är hur normalt som helst. Lavemang var och varannan dag är inte nyttigt och om man blir kåt ska man då säga till sambon att boka tid för sex om tre timmar så du hinner ta ett lavemang? Nej ska man ha analsex får man ta det för vad det är!
    Hahahaha..  roligt och läsa vad ni skriver ..  det är rätt!!
  • Anonym

Kan man inte spruta upp lite ljummet vatten själv och på så sätt rensa rent, ev med en medecin spruta modell större??

• Anonym

Anonym (?) skrev 2008-10-23 19:39:38 följande:

men hallå bajset bor faktiskt där : )
    hahahaha ja men om man ska ha främmat brukar man städa upp lite innan ju
Svar på tråden det kom bajs :-(