• Milla 78

Erfarenheter av kök från Epoq Kitchen

Behöver lite tips och råd från er som har eller har haft kök från Epoq Kitchen.
    Har sett deras katalog och blev väldigt intresserad dels pga av dom låga priserna men
    även av dom super läckra köken.

• Svar på tråden Erfarenheter av kök från Epoq Kitchen
  • Mollie

Är det de som finns på typ Rusta? Känner inte igen märket nått vidare, men vet att jag sett dem någonstans...

• pejuliatra

Vi planerar att bygga om vårt kök och har beställt (ska beställa menar jag) allt från Epoq. Prismässigt är de klart billigast av alla de kök vi tittat på, och min man som kollar upp sånt där mer än mig säger att vi kommer tjäna på att ta deras kit. Vi har ritat vårt nya kök i ett ritprogram som man kunde köpa av dem genom Rusta, sen var vi i deras utställningslokaler i Bromma och kollade in lite av deras utställningskök och material mm och pratade med en av deras säljare. Tycker det verkar kanon - men kom igen i oktober/november, då ska köket stå färdigt enl. min man... Det känns iaf som att det är BRA kök/material till BRA priser! Får hoppas att det stämmer...

• Milla 78

Tack för era svar. Man blev lite misstänksam när vi såg ett av deras kök på Rusta just
    vad gäller kvaliten på köket. Ska nog åka till Bromma och titta på utställningsköken.

• Lillstumpan

Fortsätt gärna och rapportera i den här tråden, vi funderar också lite på att byta och göra om hela köket så det vore toppen med lite synpunkter angående detta kök, vi har också tittat på dem på Rusta.

Känns dock lite oseriöst när man kan köpa dem på Rusta, de brukar ju inte vara kända för kvalitetsgrejer direkt

• pofsan

Jag har ingen erfarenhet av Epoq men för någon månad sedan var jag på en middag och träffade en tjej som jobbade på Epoq, hon sa att deras kök var kvalitetsmässigt som Ikeas. Om det kan vara till någon hjälp för någon

• maryan

jobbar på epoq's kundtjänst(när jag inteär mammaledig) och det är bra kvalitet på köken. många blir lite misstänksamma på kvaliteten just för att dom visas på Rusta men det enda samröre företagen har är att Epoq hyr plats hos rustabutikerna. Det kan vara något svårt att få bra rekommendationer från andra som har köket eftersom det inte funnits så länge - inte ens ett år...

Svar på tråden Erfarenheter av kök från Epoq Kitchen