Inlägg från: Tant Greta |Visa alla inlägg
  • Tant Greta

Älskade Jolinè!!

wooonderchild skrev 2008-10-23 00:13:09 följande:
    är man unik för att man har ett ´i namnet?
    Näe,snarare är det nog så att man  kan betraktas som obildad.
  • Tant Greta

Näé,kan inté citéra...svénsklärare heter det väl?

• Tant Greta

Även ditt nick känns felstavat Qaroliine

• Tant Greta
    wooonderchild skrev 2008-10-23 13:58:39 följande:
    Ja TÄNK OM du hade stavat hennes namn Alicé... GUD va mycke jag skule bry mig om det... NOT!!
    Men folk i tråden vill bara informera dig om de grammatiska regler som faktiskt finns.
    Varför är du så arg?
  • Tant Greta
    wooonderchild skrev 2008-10-23 14:00:56 följande:
    siamusen: vad man kan ha för psalmer... lr om ngn vill berätta hur dom hade deras dop... :)Pratar om att ha låten älskade barn...
    Gör en tillägskommentar då?
  • Tant Greta
    wooonderchild skrev 2008-10-23 14:07:43 följande:
    Tant Greta: Ja dom vill INFORMERA mig om det... haha!!!!jag är inte helt j*vla bleven... Min dotter heter Joliné men nu va det ju lixom inte det denna tråden handlade om dock... SUCK!!!
    Men skriv att du inte vill diskutera stavningen i en tillägskommentar så lär du få lite mer tips om själva dopet.
  • Tant Greta
    wooonderchild skrev 2008-10-23 15:22:38 följande:
    haha.. det vart tomt här... inte många som hade välmening med denna tråden då inte... Tycker det är idiotiskt att ens komma på tanken att diskutera ett è Nu ska jag väcka min dotter Joliné med beeeeeetonat è..Du somfrågade om låten.. va du inne på sidan o lyssnade?? Visst är den fin.. gråter t.om när jag hör den..Hmm och jag ska ha det på dopet.. hur ska man lyckas att inte gråta då.. hihi ;)
    Men du,i ALL VÄLMENING har folk flyttat, då deras apostroftankar inte gått hem
Svar på tråden Älskade Jolinè!!