nacspärr...hur länge???
Vaknade i morse trött.......gick upp...öppnade balkongdörren, drog upp pscenerna,och sen lyfte jag upp dottern........strålade till i hela ryggen, nacken, och ut till bäge armarna, och t.o.m benen!!! Trodde inte det var möjligt!!!! Fic ringa mina syskon(efter 1 timma,då jag iaf kunde lyfta underarmen) som fick ta hdn om dottern, på 7 månader...då jag varken kunde röra nacken en mm, benen, eller nåt för den delen. Nu e jag dock öm, och forfarande så pass ste att nacken e orörbar. Åt sidorna går ok...men bakåt......en nära döden upplevelse.
HUr länge ska den sitta i???? Hr kan man göra för att bota den??
Har snort in med tigerbalsam regelbundet nu.....suttit så vamt kläd att jag runit bort. Undvikit att ligga ner....(gjorde det i början, gör inte om det igen..emn nu måste jag få ligga snart....scoliosen tar kål på rygegen snart!!!)). Och inte burit dottern, för att undvika att an spänner msuskleran, samt en arm dusch.....Men det senda som hjälper mig att slappn av ä alvedon, och tigerbalsam.
Svärmor kommer hit från Egypten i övermorgon.....och vill hinna städa...men klara ju inte va det nu ju. Vill inte vara helt invalifd heller. Var redan det när a var därnere i somras förra året, då jag låg nedbäddad gravid, i turistdiarre, graviditetsklåda och helt deckad av 40+...och helt nere av att min katt dött där nere.
Rinner ju bort när man sitter ute i trädgården med halsduk och en stickad polo. *torkar svetten*
några tips???
Är dte normalt att dte kommer sådär utan förvaring.
För i normal afall vaknar man ju med det!???