• Susanne905

Åkte fast för rattfylla 35300:- böter!!!!!

Hebbebebbe skrev 2008-10-23 16:47:41 följande:
    Vilka jävla moraltanter det finns på fl.Nu få ni fan ge er. Tror ni inte ts o hennes sambo har fattat. O som sagt han va inte kastrullfull.Svara på ts fråga eller skit i kommentera alls..Att folk ska vara så JÄVLA duktiga på denna sidan har jag då aldrig förstått.Gör ni aldrig misstag?????
    Iallafall inte riskerar mitt och andras liv genom att vara korkad nog att ta bilen dgen efter en riktigt blöt kväll... Det är bara att betala och hoppas att de tar kortet för gott, det spelar i mina ögon ingen roll hur påverkad man är när man sätter sig i bilen, har man druckit och känner tydligt av det dagen efter då kör man inte. Det skall vara kännbart, det skall straffas och därmed är det inte mer än rätt att han får betala och att det svider rejält. Då kanske han tänker till innan han tar bilen nästa gång.
  • Susanne905

Nu är jag på inget sätt någon extrem moraltant, men det är inte mer än rätt att han får betala, det är bara att ta ett lån, kolla med vänner/släkt/bekanta och betala. Sedan att kortet ryker i 10 månader, visst, men borde han ändå inte tänkt liiiite mer innan han satte sig i bilen med barnen.

Svar på tråden Åkte fast för rattfylla 35300:- böter!!!!!