• Hallonbilar

Åkte fast för rattfylla 35300:- böter!!!!!

jag har inte körkort själv, men maken har. och aldrig att han skulle köra dagen efter fylla, eller få det för den delen för mig.

tycker oxå att det är konstigt att tantgreta får så mkt negativ kritik när hon bara säger vad jag med tex tycker, samt vad alla borde tycka.
    tror inte jag ens känner ngn som skulle köra bil/cykel/ ja vad som helst dagen efter.

tycker bötern var låg och straffet milt.

dock känner jag med ts som drabbas av detta, dels för maken riskerade deras barn och andra samt pengarna

The last digit of pi is Chuck Norris. He is the end of all things.
  • Hallonbilar

tror vissa av er att för att ni kör dagen efter att andra normala människor gör det? är det för att rättfärdiga er som ni går på så hårt med detta argument...9 av 10? skulle inte tro det!

ta erat ansvar ist ni som faktiskt kör dagen efter. kan aldrig bli rätt, oavsett med hur mkt man trycker in capslock!

• Hallonbilar

eh..varsegod?

Anonym skrev 2008-10-23 18:01:08 följande:
    Tant Greta skrev 2008-10-23 17:57:08 följande:Gojira.Ja, en fegis till här då...tack för den!!Måsta bara komentera, det va så kul när du skrev:varför skriker du så....hon skrev ju bara med stora bokstäver. men här satt jag åxå med horn i pannan å vrålade (tyst för mej själv) bara pga stora bokstäver....kul,tycker jag...men budskapet gick fram!!
  • Hallonbilar

njae, egentligen var det inlägget riktat till de som menar på att alla nästan ngn gång kört dagen efter. men jag tycker det är fegt rent generellt att vara anonym i såna här trådar. varför vill man inte stå för vad man tycker?

Hallonbilar skrev 2008-10-23 18:02:09 följande:
    eh..varsegod?
  • Hallonbilar

nej det är sant, men detta är oxå endast vad jag tycker och känner :)
    ...sorry för all OT här

Anonym skrev 2008-10-23 18:04:31 följande:
    Anonym är inte lika med feg....det kan finnas bra orsaker...tro mej!!
  • Hallonbilar
    Anonym skrev 2008-10-23 18:06:43 följande:
    Okej,men jag tog åt mej!! Jag har fått såå mycket skit för att jag står för mina åsikter ska du veta!! Så jag tänkte bara; det kan va grymt skönt att bara få va anonym och tycka!!
    ledsen för det, det var mer ett generellt uttalande från min sida.
    Anonym skrev 2008-10-23 18:07:47 följande:
    va betyder OT??
    Off topic
Svar på tråden Åkte fast för rattfylla 35300:- böter!!!!!