• Anonym (ok)

Åkte fast för rattfylla 35300:- böter!!!!!

Ja det har säkert sagt tusen ggr i tråden..men jag KAN inte låta bli (har ej läst tråden, bara ts)...varför i himmelsens frid ringde han inte TAXI????

förstår att det är jättejobbogt för dig, men tycker itne ett dugg synd om honom..men naturligtvis tråkigt att det drababr oskyldiga dig o barnen), dock skönt att han inte dödade barnen el nån främling när han var iväg..

jag kan inte begripa hur man kan få för sig en så korkad grej, jag kan bara inte förstå...

men jag hoppas naturligtvis att det i slutänden löser sig på bästa sätt för er alla, inget blir bättre av att man skriker "skyll dig själv" osv, gjort e gjort...tur de tinte slutade värre...

• Anonym (ok)
    Anonym skrev 2008-10-23 19:23:43 följande:
    Hjege:Det var inte meningen att han skulle köra bil dagen efter utan att han skulle gå till dagis.Det här är ingen vardagshändelse i vårt liv, så jag hade inte en tanke på att det kunde hända...Och gud vad trött jag är på alla påhopp nu....Det tycker det verkar som alla ¨duktiga¨ människor som inte gjort fel i hela sitt liv hänger på FL.Jag skrev inte här för att bli påhoppad utan för att få råd och svar på mina frågor....
    jo slälvklart måste man få be om råd, o jag hoppas att du fått några (ej läst tråden som sagt)

men du måste oxå förstå att när du lägger ut en sån här ytterst provocerande histroria på ett öppet forum så får du oxå kommentarer kring denna, även om du inte gillar det...du får väl helt enkelt välja att bortse från dessa, ealternativt söka hjälp på "riktigt" håll (ringa jiurist, polis el vad de tnu kan handla om). Det finns ju ganska många andra ställen att få råd från än just Fl

du måste förstå att jag som mamma till en liten tjej tex känner mig väldigt provocerad av att tom "vanliga människor" uppenbarligen känner att det e ok att sätta sig drucken bakom ratten...
  • Anonym (ok)
    Anonym skrev 2008-10-23 19:29:08 följande:
    Anonym (ok):Ingen i det här hemmet tycker att det är ok, inte heller min man...
    nej, men att vara efterklok som din man e nu "räcker" liksom inte för att folk ska kunna låta bli att bli upprörda

jag förvånar mig över att folk på det här forumet blir så "tagna på sängen" när de itne bara får "goda råd" även om det e det de ber om. Om man inte klarar att höra lite bannor så bör man söka sig någonannanstan. Jag hade aldrig kunant be om råd el hjälp här eftersom ajg bara ade irriterat mig på fråmlingars åsikter omm mitt liv o mina val.
  • Anonym (ok)

nåväl Ts, hoppas det löser sig som sagt..ni kommer komma över detta oxå, o han lär ju aldrig göra om det...tacka er lyckliga stjärna att det gick så bra o se det som läropengar,,,vet att det e jättesurt, men alla har vi nog varit tvugna lägga ut pengar på saker som kännts skit här i livet

jag antar att det finns avbetalningsplaner även för sånt här om man inte kan pröjsa direkt?

• Anonym (ok)

Anonym (?) skrev 2008-10-24 14:51:14 följande:

men han var väl inte FULL när han körde? Utan BAKFULL... Idiotiskt, ta & be din sambo att fixa pengarna, sitt inte å ha ångest över det... (visserligan blir ju TS drabbad hur han än gör, så vida de inte har skild ekonomi)
    men spelar roll??? full/bakfull/onykter/dagen-efter..aldrig ok köra...

nästan värre att sätta sig bakom ratten när man "bara" är bakfull, då finns ju inte alkoholen där som vrider till tankeförmågan utan det är ens "riktiga jag" som tar beslutet
Svar på tråden Åkte fast för rattfylla 35300:- böter!!!!!