• puuhmage

    Hur skall jag kunna göra det extra skönt för min sambo?

    ja sj älskar o rida o har presic upptäkt nått nytt i ridningen såm ger mig fontänogasm aldrig haft det så skönt o den känslan ojojo

    o sen bakifrån (ej på alla 4) utan mer lutnig mot dig om du förstår...

  • puuhmage

    Anonym (Nyfiken) skrev 2008-10-23 20:19:31 följande:


    vad är knepet då? hehe skulle gärna vilja veta!!
    först låter ja han slicka smeka m,m tills ja är jätte kåt men inte för nära ogasm fö då kommer man ju på 2sek......

    bara så det är härligt o njute....o sen sätter man sig uppe på stoppar in kuken sakta o skönt......börjar rida ja brukar luta mig litte bakåt men endå rätt upp.....o så sitter ja så en stund o sen lutar ja mig över han så ja har händerna i sängen o samtidigt som ja rider så ser ja till att klittan blir stimulerad o så meker han mina bröst o så sitter ja så o rider hårt o länge o helt underbart.....o fort......o sen kommer ja i en jätte ogasm så grannarna på andra sidan stan hör det :P

    men nr 1 för att allt ska lyckas är att man slapnar av o njuter o låta henne hitta sättet o njuta på för när min kille försöker hjälpa till med ex:spänna upp sig el så så blir det ej rätt utan det faller sig sj i nattur o så måste man känna sig bekväm o sexig m,m.........

    o nu får ja ej nog av o rida:P
  • puuhmage
    Anonym skrev 2008-10-29 13:10:24 följande:
    Jag och min man har varit ihop i 15 år och de första 10 åren fick jag aldrig orgasm. Jag tyckte det var jätteskönt och härligt med sex men jag kom inte ända fram. Men så för 5 år sedan ville min man försöka hålla lite längre och samtidigt få igång mig så jag satt på hans penis som då ligger upp mot magen. Samtidigt jobbade han rejält på mina bröst och det tog kanske 10 minuter så fick jag världens orgasm. Troligtvis har jag inte blivit tillräckligt stimulerad på klitoris innan. Nuförtiden får jag mitt först så att säga och så fortsätter vi in så maken får sitt. Vi är båda överlyckliga för detta för det är ju som du säger man vill ju göra det underbart för den man älskar.
    hihihi så gör ja oxå fast första gången ja va med min kille så satt ja så o kom som bara den o efter det så fortsätte ja göra så assa skönt för tjejen lika så kille hihih kul o se att man inte är ensam om det ler.....

    ***************************************************

    p.s kuken måste vara hård för att det ska funka.......
Svar på tråden Hur skall jag kunna göra det extra skönt för min sambo?