Hur mycket smycken har du dagligen?
Jag undrar hur mycket smycken du har pa dig dagligen? Inte vid fest utan bara en vanlig vardag alltsa. Vilka smycken har du alltid pa dig? Hur mycket ar for mycket nar det galler hur mycket man lastar pa sig?
Jag undrar hur mycket smycken du har pa dig dagligen? Inte vid fest utan bara en vanlig vardag alltsa. Vilka smycken har du alltid pa dig? Hur mycket ar for mycket nar det galler hur mycket man lastar pa sig?
Jagh ar alltid min vigselring och mina örhängen. Ibland har jag på mig det halsband jag fått som gudmor till kompisens bortgånga lilla pojke. Det är ett viktigt smycke för mig, men jag kan inte ha det varje dag eftersom jag får utslag.
Inga alls.
Jag har bara smycken till fest, oftast bara örhängen ibland halsband.
Jag tycker att det är snyggt med mycket accesoarer, men jag kommer mig inte riktigt för att köpa själv.
OM någon (mot förmodan) skulle fria till mig, skulle jag gärna ha både förlovnings- och vigselring ;)
Jag har alltid min ring med barnens namn på och alltid mitt halsband med Lilla Anna som hänge.
Förlovningsringen, en klocka (om det räknas som smycke? Det sitter en diamant på ) örhängen och oftast även ett halsband alternativt ett armband. Hellre för lite än för mycket, men det beror alldeles på!
Innan jag förlova/gifte mig hade jag ingenting,hatar smycken.
Men idag har jag förlovningsring och vigselring på mig jämt.
Personligen har jag på mig förlovnings och vigselringarna och örhängen. Ibland halsband.
Vad som är för mycket beror ju på vad man har för stil och hur smyckena ser ut, om de är stora eller små t ex.
förlovning- och vigselring
halsband
sen har jag ju piercingsmyckena
totalt 9 smycken...
Just nu bara örhängen dagligen. La av ringarna när mina händer började svullna. Halband ibland, men blir ganska sällan numera.
Suck - Ingenting - sonen är två år och vigselringen är fortfarande för liten trots samma vikt som när jag blev gravid.....
Har ett armband på varje handled, en ring och små örhängen på mig dagligen.
Ibland har jag även klocka och halsband, helst då ett långt.