Nån som har barnförsäkringen ACE?
Tänkte höra om nån har denna försäkring på era barn bolaget ACE?
Om ni kan säga possetivt eller negativt om dom?
Söker efter info??
Tänkte höra om nån har denna försäkring på era barn bolaget ACE?
Om ni kan säga possetivt eller negativt om dom?
Söker efter info??
vad är det för företag?
Barn försäkring...
Tycker trygg hansa inte är pålitliga efter allt man läst..
ACE European Group heter dom
Jag fick reklam därifrån idag och funderar på att skaffa det till äldsta grabben. Han har försäkring genom skolan, samt fritidsförsäkring, och den kostar mer än 120:- / månad.
Någon med erfarenhet här kanske ????
***Puff Puff***
Jag har haft den försäkringen i flera år till mina barn. Kan dock inte riktigt redogöra för villkor och sånt. Kommer bara ihåg att jag hade Skandia till de 2 första barnen och när trean skulle läggas till blev det problem och fel flera gånger. Då beslutade vi oss för att byta och fick tips om ACE av min mamma som haft försäkringen till mina småsyskon. Det är iallafall en väldigt billig försäkring: 75 kronor i månaden för alla barnen tillsammans!
Dream26:
Vad du än gör så ta ingen barn försäkring där. Jag jobbar själv med personförsäkringar, så jag vet vad det är för bolag.
Barnförsäkringen dom har har ett snarlikt namn mot Th´s barnförsäkring, vilket gör att många kunder väljer fel i tron på att dom tecknat th´s barnförsäkring.
Den innehåller ENBART en olycksfall & inget mer. Det är sååå mkt skumma villkor i den så man blir förbannad när man läser dom.
Nä håller ifrån deras försäkringar snälla.
// Linda
Dream 26: Th`s barnförsäkring är den bästa på marknaden.
Dom har nästan alla sveriges barnförsäkringar hos sig, vilket säger en hel del om dom.
Du har läst ett enskilt fall... Och efter de bildat dig en negativ uppfattning vilket är synd.
Skulle alla th´s nöjda kunder komma ut i media på samma sätt, garanterar jag att det slår med hästlängder.
Jag har Th´s barnförsäkring på min dotter, & skulle aldrig i livet byta bort den då jag vet att det är den bästa på marknaden.
lillflickan: Då kommer du teckna ytterligare en olycksfalls försäkring på din son. Den han har i skolan är oxå bara en olycksfall, lika med en hemförsäkring.
Teckna inte enbart en olycksfall på era barn. Vad gör ni om dom blir sjuka ? Då står ni där utan ersättning & kommer inte få teckna ngn annan.
Har ni friska barn så se till att ni har en SJUKDOM & olycksfalls färsäkring.
Det betalas ut mer idag från sjukdoms delen i försäkringarna än olycksfalls delen, så tänk er för så ni inte gör ngt dumt som ni senare får ångra.
Bebis2005: Är det trygg hansa du pratar om eller?
Läste nyligen om en bebis som fick krossad näsa under förlossningen och fick inte ut nått hos dom knappt och andra massa saker..
Ja det är trygg hansa. Tyvärr ser man som kund bara det negativa som visas i media, inte alla glada & nöjda kunder som är betydligt flera.